حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
قابل توجه استاندار سمنان؛

آیا صدای اعتراض ورزش دوستان را می‌شنوید؟

آیا صدای اعتراض ورزش دوستان را می‌شنوید؟

حال ورزش استان سمنان در این روزها چندان خوشایند نیست،اما متاسفانه هیچ واکنشی از سوی مسئولین برای رسیدگی به وضعیت ورزش و ورزشکاران استان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حال ورزش استان سمنان در این روزها چندان خوشایند نیست و این مسئله طی چند ماه اخیر به‌دفعات از سوی رسانه‌ها و فعالین جامعه ورزشی و مطالبه‌گران تکرار شده اما متاسفانه هیچ واکنشی از سوی مسئولین برای رسیدگی به وضعیت ورزش و ورزشکاران استان مشاهده نشده است.

عملکرد ضعیف مدیرکل ورزش و جوانان موضوعی کاملاً مشهود است و مشکلات و چالش‌های ورزش استان به‌قدری زیاد است که شرح آن در این مقال نمی‌گنجد.

از وضعیت هیئت‌های ورزشی که همچنان ریاست آن بین مسئولین و مدیران ادارات دست‌به‌دست به دست می‌شود تا رهاشدن سالن‌های ورزشی و عدم توجه به آنها که صدای جامعه مطالبه‌گر را بلند کرده؛ اما حسرت از اینکه کسی شنونده و فریادرس باشد.

روزی نیست که مشکلات ورزش استان در کانال‌ها و رسانه‌های مطالبه‌گر مطرح نشود و فعالین ورزشی در استوری‌ها و پیام‌های خود به گوشه‌ای از این ویرانه ورزشی اشاره نکنند.

این موضوع در حالی اسفناک‌تر می‌شود که استان سمنان سرشار از مستعدان ورزشی در رشته‌های مختلف است؛ اما متاسفانه تک‌تک این قهرمانان از برخورد سرد مدیرکل سرخورده و گله‌مند هستند و قطعاً موفقیت‌های خود را به این نهاد فشل گره نزده‌اند.

از سوی دیگر بخش دوم این نهاد؛ یعنی جوانان که باید تلاش برای ازدواج و ساماندهی اوضاع جوانان باشد از بخش ورزشی آن ویران‌تر است و کارنامه مدیرکل در این قسمت نیز تقریباً سفید است؛ یعنی پاک و عاری از هرگونه فعالیت که به سود جوانان این شهرستان باشد.

فلذا با وجود تمام این مسائل دلخوش و منتظر بودیم در هفته تربیت‌بدنی شاید مدیرکل رخی نشان دهد و خبرنگاران را به اداره خود جهت پرسش‌وپاسخ فراخواند؛ اما متاسفانه این موضوع نیز محقق نشد و از زمانی که این فرد تصدی مدیرکلی را اشغال کرده تا کنون به‌ندرت در رسانه‌ها حضور یافته است.

 این میزان آرامش و فراغ‌بال و بی‌تفاوتی در برابر مطالبه‌گران  تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند و چه کسی باید در قبال این عملکرد ضعیف پاسخگو باشد و آیا استاندار محترم صدای جامعه مطالبه‌گر و ورزش‌دوست استان سمنان را می‌شنود؟

شاید هم اداره کل ورزش و جوانان استانی مکانی برای حضور خبرنگاران ندارد به جهت آنکه ساختمان این نهاد در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و تبدیل به هتل شده است.

از استاندار سمنان عاجزانه درخواست داریم صدای اعتراض ورزش دوستان سمنان را به گوش وزیر مربوطه رسانده تا برای این کرسی در استان سمنان فکری اساسی شود تا بیش از این شاهد ازدست‌رفتن سرمایه‌های ورزشی در استان سمنان نباشیم.

یادداشت:مهدیه السادات کیا- فعال فرهنگی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از