حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

ای مردم! نگذارید خونمان پایمال شود

ای مردم! نگذارید خونمان پایمال شود

شهید «علی‌اکبر لواف» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «ای مردم! همان‌طور که زیر تابوت‌هایمان را می‌گیرید، نگذارید خونمان نیز پایمال شود و راهمان را ادامه دهید. ‌ هیچ‌گاه امام را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون، امام را یاری کنید.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، شهید علی‌اکبر لواف، چهارم فروردین ۱۳۴۸ در شهرستان سمنان به دنیا آمد. پدرش یدالله، کارگر بود و مادرش لیلا نام داشت. دانش‌‏آموز سوم راهنمایی بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هفدهم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش و موج انفجار به شهادت رسید. پیکر وی در امامزاده اشرف زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

به یاد فرزند خودتان، بر مزار شهدا فاتحه بخوانید

اگر من شهید شدم و جنازه‌ام به دست شما نرسید، هیچ ناراحتی به دل راه ندهید و بر مزار شهدا فاتحه بخوانید به یاد فرزند خودتان. ‌

ای مردم! نگذارید خونمان پایمال شود

ای خواهرانم! حجاب اسلامی را رعایت و زینب گونه زندگی کنید. مادر و پدرم! مرا ببخشید که همیشه باعث آزار و اذیت شما می‌شدم.

مادر گرامی‌ام! ناراحت نباش که فرزندت شهید شده و باید افتخار کنی به چنین فرزندانی که دلاورانه در حال پیکار هستند. ‌

ای مردم! همان‌طور که زیر تابوت‌هایمان را می‌گیرید، نگذارید خونمان نیز پایمال شود و راهمان را ادامه دهید. ‌

امام را یاری کنید و راه شهدا را ادامه دهید

ای مادران! مبادا از آمدن فرزندتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا‌ نمی‌توانید جواب زینب را بدهید که تحمل هفتاد و دو شهید را کرد. من مانند دیگران در جبهه مشغول پیکار هستم. من عاشق خدا هستم و اینک آمده‌ام تا در صحرای سوزان کربلای خوزستان در کنار دجله، دجله‌ای از خون بسازم و با آن وضو بگیرم. پس اگر لطف خدا شامل حالم شد و توانستم به درجه شهادت برسم، چند وصیت به خانواده و فامیلم دارم که «هیچ‌گاه امام را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون، امام را یاری کنید. راه شهدا را ادامه داده و سعی کنید، عظمت امام را بیابید.»

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از