حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد؛

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در 50 نقطه سمنان

برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در 50 نقطه سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ برای رسواکردن ظلم‌های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در حق ملت‌های مسلمان به‌ویژه مردم غزه و فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خرمیان در نشست خبری برنامه‌های ۱۳ آبان‌ماه با حضور رسانه‌های استان سمنان، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ با حضور پرشور دانش‌آموزان و آحاد مردم با رویکردی نوین در سطح شهرستان‌های استان سمنان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در بیش از ۵۰ منطقه همراه با برنامه‌های متنوع در مسیر تردد شهروندان برگزار می‌شود.

خرمیان ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی، افزود: راهپیمایی ۱۴۰۲ برای رسواکردن ظلم‌های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در حق ملت‌های مسلمان به‌ویژه مردم غزه و فلسطین علاوه بر حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید، آحاد مردم نیز حضوری منسجم و چشمگیر خواهند داشت.

 وی ابراز کرد: در مسیر راهپیمایی از دستاوردهای علمی دانشگاه و نهادهای علمی و پژوهشی استان جهت اطلاع شهروندان ۳۰ غرفه برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در رابطه‌ با شور دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: ده‌ها پویش به مناسبت‌های مختلف با استقبال دانش‌آموزان برگزار و پویش چفیه‌های بهشتی در بسیاری از مدارس برگزار شد.

 خرمیان در ادامه افزود: مسیر راهپیمایی شهرستان سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره)، شهرستان دامغان از خیابان شهدا به سمت مصلی شهر، شهرستان شاهرود از چهارراه معلم به سمت میدان شهدای شهر و شهرستان گرمسار در میدان امام خمینی (ره) است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: با توجه‌ به استقبال دانش‌آموزان در شهرهای کوچک و روستاهای دور افتاده هر منطقه‌ای از حومه شهرستان‌ها با داشتن مدرسه مراسم راهپیمایی برگزار خواهد شد.

خرمیان در پایان با تأکید بر مهم بودن راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه امسال از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها خواست نسبت به پوشش خبری این مراسم بزرگ تمام توان و امکانات خود را بکار ببرند.
 
 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از