حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

زنگ‌ شور‌عاطفه‌ها در مدارس سمنان نواخته می‌شود

زنگ‌ شور‌عاطفه‌ها در مدارس سمنان نواخته می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها چهارم مهرماه در مدارس منتخب استان سمنان انجام می‌شود.

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت از برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: رویداد عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید باهدف تهیه ملزومات آموزشی برای ۶ هزار دانش‌آموزان نیازمند استان سمنان در شهریورماه برگزار می‌شود.

 

وی، با اشاره به برگزاری رویداد عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی در دو مرحله شهریور و مهرماه تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها چهارم مهرماه در مدارس منتخب استان سمنان انجام می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۶ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در آستانه سال تحصیلی چشم‌انتظار همدلی خیرین هستند، ابراز داشت: حمایت از این دانش‌آموزان با کمک خیرین و تا تحصیل مدارج عالی دانشگاهی ادامه خواهد داشت.

 

بنا به گفته ذوالفقاری هم زمان با ۲۶ الی ۳۰ شهریور شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در معابر اصلی شهرها هستیم و همچنین ۳۱ شهریورماه پایگاه‌هایی در مصلاهای نمازجمعه  جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا است.

 

این مقام مسئول در نهایت خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با ورود به سامانه از طریق نشانی nikookari-smn.ir کمک‌های خود را در رویداد عاطفه‌ها برای شهر موردنظر واریز کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از