حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
طی مراسمی؛

زنگ عاطفه‌ها در استان سمنان نواخته شد

زنگ عاطفه‌ها در استان سمنان نواخته شد

مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، زنگ عاطفه‌ها، هم‌زمان با سراسر کشور صبح امروز در مدارس استان سمنان نواخته شد و آئین ویژه و محوری جشن عاطفه‌ها هم اکنون در مدرسه ابتدایی انبیا (ع) سمنان در حال برگزاری است.

 

زنگ عاطفه‌ها ویژه‌برنامه سراسری هم‌زمان با دیگر نقاط کشور در تمام مدارس استان سمنان برگزار و هدف آن ترویج فرهنگ نیکوکاری، کمک به همنوعان و به‌ویژه دانش‌آموزان نیازمند است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در این مراسم گفت: آئین زنگ عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و برنامه جشن عاطفه‌ها باهدف حمایت از شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار می‌شود.

 

ذوالفقاری با بیان اینکه رویداد ملی جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «آینده‌ساز باشیم» در سراسر کشور و مدارس استان سمنان برگزار شده است، تأکید کرد: کمک به آینده‌سازان این کشور برای اینکه به‌واسطه فقر از تحصیل بازنمانند، محور این طرح است.

 

وی از افزایش دوبرابر کمک‌های خیران به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در سال جاری خبر داد و افزود: خیران از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های استان سمنان محسوب می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین درباره گستره اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، بیان داشت: مدیران مدارس در سطح استان در صورت عدم نیاز به این کمک‌ها می‌توانند مدارس معین برای سایر مدارس در مناطق محروم باشند.

 

ذوالفقاری بیان کرد: ۲۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها همچنین در میادین و معابر اصلی شهرهای استان سمنان برپا شده است.

 

به گزارش مرآت؛ نواختن زنگ‌مقاومت و همچنین طرح‌هایی مانند هم‌شاگردی سلام ویژه کمک به دانش‌آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های این روزها در مدارس استان سمنان متقارن با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از