حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

سطح کیفی رویداد بالاتر از سایر دوره‌هاست

سطح کیفی رویداد بالاتر از سایر دوره‌هاست

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نسبت به سال گذشته متفاوت و با سطح کیفی بالاتری در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مسلم معین، در حاشیه دومین روز پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: سطح کیفی این رویداد بالاتر از سایر دوره‌هاست؛ هم ‌تیم‌های جدید به جمع شرکت‌کنندگان این دوره رسیدند و به مرحله نهایی رسیدند و هم‌ تیم‌هایی که قبلاً برتر بودند و امسال هم رتبه آورده‌اند و در این مرحله حاضر شدند. برآورد ما این است که کار خیلی متفاوت است و سطح کیفی هم‌بالاست.

وی در ادامه بیان داشت: در فاصله 18 ساعت به پایان رویداد هستیم و فردا این رویداد به پایان می‌رسد و شاهد هیجان شرکت کنندگان در این رویداد مردمی هستیم.

معین با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخصه رویداد، کیفیت و خروجی آن است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان ایده‌های خوبی دارند. مسئولین ذی‌ربط دولتی، کشوری و لشکری در جمع ما در این رویداد مردمی بودند و ایده‌هایی که وجود دارد، قابلیت بهره‌برداری دارند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان گفت: فرایند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خیلی خوب است و سوژه رویداد هم برآیند موضوعاتی است که در استان‌ها مطرح شده و هیئت داوران هم همین نظر را داشتند. شرکت‌کنندگان هم استقبال خوبی نسبت به سوژه این رویداد در خصوص جبهه مقاومت و نشان‌دادن جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه خود نشان داده‌اند و اقدام با تولیدات دیجیتالی کرده‌اند.

منبع:خبرگزاری راه دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از