حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

صهیونیست‌ها رذل‌ترین صفت خود را به نمایش گذاشتند

صهیونیست‌ها رذل‌ترین صفت خود را به نمایش گذاشتند

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: صهیونیست‌ها با کشتن کودکان و زنان بی‌گناه خوی وحشی‌گری و پست‌ترین صفات خود را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه صهیونیست‌ها، ماه عبادت و بندگی خداوند را به کام همه مسلمانان جهان تلخ کرده‌اند، گفت: بیش از 170 روز از نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه می‌گذرد و در این میان حاکمان کشورهای مسلمان تنها نظاره‌گر وضع موجود بودند.

امام‌جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: ذات صهیونیست‌ها جنایت‌کاری است و این وحشی‌گری‌ها یک راه‌حل بیشتر نداشته و آن هم برچیدن بساط آنها از سرزمین فلسطین و بازگرداندن این کشور به صاحبان اصلی آن است.

مهدوی‌نژاد اذعان کرد: این جنایات وحشیانه با حمایت و هدایت آمریکایی‌ها صورت‌گرفته و قطعاً آنها در این قتل‌عام و کشتار سهیم هستند، از سوی دیگر حاکمان کشورهای عربی نیز با سکوت خود در این جنایات نقش دارند که در این میان باید مسلمانان کشورهای اسلامی حاکمان خود را به مبارزه با این رژیم غاصب ترغیب کنند.

بنا به گفته مهدوی‌نژاد، حمله صهیونیست‌ها به افراد بی‌گناه و زنان و کودکان محاصره شده در بیمارستان و یا ایستاده در صف غذا تنها نشان‌دهنده آن است که آنها به دنبال نسل‌کشی بوده و این اتفاق در برابر ذات خبیث آنها چندان دور از ذهن نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد، ضمن محکوم‌کردن جنایات این رژیم غاصب اذعان داشت: امیدوار هستیم با نابودی هرچه سریع‌تر این رژیم ضحاک، نه‌تنها مسلمانان در نوار غزه بلکه کل مسلمانان دنیا از شر این رژیم کودک‌کش و خون‌ریز رها شوند.

وی در نهایت بیان کرد که در روز قدس که روز مبارزه جهانی علیه صهیونیست‌ها است انتظار می‌رود تمام آزادی‌خواهان جهان و کسانی که مدعی دفاع از حقوق زنان هستند در برابر این وحشی‌گری‌ها به پا خیزند و با محکوم‌کردن این جنایات زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را با یاری امام عصر فراهم کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از