حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولین مردمی‌بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسئولین مردمی‌بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری، مردمی‌بودن و خدمت به مردم را به سایر مسئولین بنیاد شهید توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، صبح امروز حجت‌الاسلام سیّد رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید امور ایثارگران و جانبازان کشور با آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی، نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

 

آیت‌الله شاهچراغی در این دیدار ضمن خوش‌امدگویی به حجت‌الاسلام سیّد رمضان موسوی مقدم با اشاره به سخنان امام راحل دررابطه‌با خدمت در بنیاد شهید گفت: هیچ خدمتی بالاتر و افضل‌تر از خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان نیست و شما مسئولین باید قدر این خدمت را بدانید و در این مسیر خسته نشوید.

 

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه افزود: جهاد و کوشش در بنیاد شهید خدمت به بهترین مردم است و مورد رضایت رهبری و جامعه خواهد بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به روایتی دربارهٔ جایگاه شهید گفت: خداوند حتی با پیغمبر خویش از پشت پرده صحبت کرده و با هیچ‌کس روبرو صحبت نکرده است و تنها با پدر جابر بن عبدالله انصاری مواجه داشته است و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه والای شهدا در نزد پروردگار است.

 

وی همچنین در این دیدار مسئولین را به خدمت به مردم توصیه کرد و افزود: مردمی‌بودن از صفات بسیار برجسته‌ای است که از خواسته‌های اصلی مقام معظم رهبری دررابطه‌با مسئولین است و باید آنها در تمامی رده‌ها این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از