حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان:

مسیر دفاع مقدس، مسیر عزت و اقتدار است

مسیر دفاع مقدس، مسیر عزت و اقتدار است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بیشترین و مؤثرترین کمک و نصرت و زمینه نزول الهی را ما در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، دفاع مقدس ما همچنان برای ما قلّه است، مسیر دفاع مقدس، مسیر عزت، ‌کمال، رشد و اقتدار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حمید دامغانی در آیین رژه نیروهای مسلح ضمن خیرمقدم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان استانی گفت: ملت ما بزرگ‌ترین، طولانی‌تری و مستمر‌ترین جنگ و‌ نبرد تاریخ را‌ در طول ۴۵ سال عمر انقلاب‌ پشت سر گذاشت.

 

دامغانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نبردهایی در‌ مقیاس جهانی و نابرابر را تجربه کردند و حاصل این‌ نبردها این است که‌ ملت و نظام‌ ما دائماً به رشد، بالندگی رسیده و‌ باعث گسترش‌پیداکردن و قدرتمند شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ابراز کرد: امروز دشمنان ما به قدرت بالندگی و عزت ملت ایران اسلامی و نظام‌ جمهوری اسلامی اعتراف کردند.

 

بنا به گفته دامغانی، آن‌ چیزی که باعث شد در این نبردها در طول ۴۵ سال عمر انقلاب پیروز شویم، قدرت پنهان الهی بود، این قدرت زمانی به کمک ملت ما آمد که اراده ملت ایران در امتداد اراده خداوند متعال قرار گرفت  متصل‌کننده قدرت ما به قدرت خداوند، ولایت‌فقیه و امامین انقلاب اسلامی بودند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین و مؤثرترین کمک و نصرت و زمینه نزول الهی را ما در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، دفاع مقدس ما همچنان برای ما قلّه است، مسیر دفاع مقدس، مسیر عزت، ‌کمال، رشد و اقتدار شد.

 

وی ابراز کرد: بازخوانی مسیر پیشرفت و اقتدار ما، دلیل بزرگداشت و گرامیداشت‌ هفته دفاع مقدس است، به‌واسطه برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان زمینه بهره‌مندی از آن فرهنگ‌ عزت، ایثار و مقاومت برای ما فراهم خواهد شد.

 

دامغانی بیان داشت: امروز نیروهای‌ مقتدر و عزتمند مسلح ما هم قدرت ظاهری را تقویت کرده و در بهترین وضعیت قرار داشته و هم در مسیر اتصال این قدرت ظاهری به قدرت الهی، درست عمل می‌کنند و وحدت در بین نیروهای مسلح در سطح ملی و استان در اوج خود قرار دارد.

 

این مقام مسئول در نهایت افزود:  شورای تأمین استان سمنان امروز با نقش‌آفرینی استاندار سمنان در اوج وحدت و انسجام قرار داشته و مردم ما مردمی متدین و بصیر و آگاه هستند و به این واسطه از امنیت پایدار در استان بهره‌مند هستیم.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از