حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
کاندید مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت حداکثری سبب افزایش قدرت ایران می‌شود

مشارکت حداکثری سبب افزایش قدرت ایران می‌شود

کاندید مجلس خبرگان رهبری گفت:انتخابات تنها به مسائل ملی و داخلی کشور مربوط نمی‌شود و بالابودن میزان مشارکت سبب افزایش قدرت کشور در معادلات جهانی خواهد شد.

آیت‌الله محمدمهدی میرباقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: دشمن در حال شبهه‌افکنی و بی‌اهمیت نشان‌دادن جریان انتخابات در کشور ماست درحالی‌که انتخابات تنها به مسائل ملی و داخلی کشور مربوط نمی‌شود و بالابودن میزان مشارکت سبب افزایش قدرت کشور در معادلات جهانی خواهد شد.

این کاندید مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: نظم کنونی جهان در حال فروپاشی است و بنا بر اعتراف قدرت‌های منطقه‌ای حوادث دنیا به طریقی در حال شکل‌گرفتن است که نقش ایران در آینده جهان بسیار زیاد خواهد بود.

آیت‌الله میرباقری اذعان کرد: مستکبرین و قدرتمندان جهان جز زبان زور چیزی دیگری را نمی‌فهمند و برای توسعه دموکراسی و قدرت خود در جهان از هیچ‌چیز ابایی نداشته هولناک‌ترین جنایات را انجام می‌دهند.

وی به جنگ جهانی دوم و کشته‌شدن بیش از 50 مییلون نفر در دنیا اشاره کرد و افزود: در ویتنام و عراق و سوریه و افغانستان به اسم ایجاد دموکراسی و آزادی و البته با نگاه ایجاد خاورمیانه جدید کشتارهای بیرحمانه‌ای را به راه انداختند که باید مراقب باشیم دوباره قدرت در دست استعمارگران قرار نگیرد.

بنا به گفته آیت‌الله میرباقری در شرایط فعلی نیز با شبهه‌افکنی و مأیوس کردن مردم از شرکت در انتخابات قصد دارند اقتدار داخلی کشور را تحت‌الشعاع قرار داده تا ایران اسلامی به‌مراتب قدرت خود را در منطقه نیز از دست بدهد.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در نهایت تصریح کرد: مردم ما باید با تمام قوا برای حل مسائل منطقه‌ای و داخلی در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشند و بدانند که تک‌تک آرای آنها در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از