حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند

پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: انتفاضه و مقاومت قائل به شخص نیست و پرچم مقاومت تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی عصر امروز در اجتماع پرشور مردم سمنان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: شهادت هنر مردان خداست و مجاهدانی همچون اسماعیل هنیه در آرزوی شهادت بودند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهید هنیه در صف اول مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داشت، افزود: وی در انتفاضه اول نقش بسزایی داشت و سه سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه و رنج را متحمل شد.

 بنا به گفته دیباجی، این شهید راه مقاومت توانست دولت خودگردان را در فلسطین ایجاد کند و اولین طعم شکست را در مبارزه ۲۲ روزه به رژیم غاصب صهیونیستی بچشاند.

 این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند امروز بلندترین پرچم اسلام در دست مردم غزه است، تصریح کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین در راه مبارزه با این رژیم غاصب و از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند و این مقاومت آن‌ها باعث زبونی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

 وی با اشاره به منفور شدن رژیم صهیونیستی در دنیا اذعان کرد: زمانی که این رژیم منحوس نتوانست به اهداف شوم خود در کرانه باختری و نوار غزه برسد به دنبال ترور شخصیت‌های مقاومت افتاد تا شاید بتواند ریشه جریان مقاومت را خشک کند؛ اما این خون‌ها جریان مقاومت را زنده‌تر از قبل خواهد کرد.

 وی همچنین ابراز کرد: شهید هنیه بسیاری از اعضای خانواده خود را در جریان حملات رژیم صهیونیستی ازدست‌داده است؛ ولی این مردم مقاوم بارها گفته بود که این شهادت‌ها تنها بر استقامت ما می‌افزاید .

 دیباجی با بیان اینکه انتفاضه و مقاومت قائل به شخص نیست ابراز کرد: رهبران جنبش مقاومت می‌دانند اگر رهبری پر کشید و به فیض شهادت نائل آمد رهبر دیگری جایگزین وی خواهد شد و پرچم مقاومت تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد افتاد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از