حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر کانون خادم‌یاران رضوی استان سمنان خبر داد:

برپایی ۲۳ موکب زائران رضوی در استان سمنان

برپایی ۲۳ موکب زائران رضوی در استان سمنان

مدیر کانون خادم‌یاران رضوی استان سمنان با بیان اینکه ۲۳ موکب پذیرایی زائران رضوی در استان برپا است، گفت: ۲۱ موکب به زائران رضوی در مسیر رفت و دو موکب در مسیر بازگشت خدمت می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حسن سعدالدین، ضمن بیان اینکه ۲۱ موکب در سراسر استان سمنان در ایام دهه آخر صفر در مسیر ورودی کریدور اصلی به سمت مشهد توسط خادم‌یاران رضوی راه‌اندازی شده است، بیان کرد: این موکب‌ها غذای گرم، چای و میان وعده و … به زائران رضوی می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه دو موکب نیز توسط خادم‌یاران رضوی تا روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم شهریورماه در مسیر بازگشت از مشهد به سمت تهران فعالیت خواهد داشت، افزود: این موکب‌ها از امروز برپا و مسیر بازگشت را پوشش می‌دهند.

 

مدیر خادم یاران رضوی استان سمنان با بیان اینکه چهار موکب نیز به مشهد اعزام شدند تا بتوانند از زائران رضوی پذیرایی کنند، تاکید کرد: این موکب‌ها تلاش دارند تا در کنار پذیرایی، خدمات مورد نیاز مسافران و زائران رضوی را نیز ارائه دهند.

 

سعدالدین با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران رضوی تنها کار در کفشداری حرم نیست بلکه مردم استان افتخار دارند که همواره خادم حرم شریف امام رضا (ع) باشند، تاکید کرد: خدمت‌رسانی به زائران رضوی در طول مسیر ۶۵۰ کیلومتری رفت و ۶۵۰ کیلومتری برگشت کریدور مشهد در زمره افتخارات مردم استان محسوب می‌شود.

 

مهر

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از