حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
عضو شورای شهر سمنان:

پل امام حسن (ع) معلق باقی می‌ماند

پل امام حسن (ع) معلق باقی می‌ماند

عضور شورای شهر سمنان گفت: تکمیل تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع) نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار است که تأمین این مبلغ از توان شهرداری خارج است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ساخت تقاطع غیرهمسطح در میدان امام حسن مجتبی (ع) شهر سمنان در دوران شهردار اسبق سید علی مرتضی‌نژاد ساخت آن آغاز شد و اکنون بعد از گذشت چندین سال از اجرای ناقص این پروژه و تغییر شهردار سمنان این پروژه به حال خود رها شده و از اولویت برنامه‌های شهرداری سمنان نیز خارج شده است.

مهدی خراسانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در مورد چرایی توقف ساخت پروژه میدان امام حسن (ع) سمنان گفت: متأسفانه برخی پروژه‌ها بدون مطالعات لازم در حوزه‌های مختلف کلید می‌خورند و چون موردنیاز مردم نیستند پس هزینه‌کرد در خصوص آن‌ها لزومی ندارد و ساخت تقاطع غیرهم‌سطح امام حسن (ع)  یکی از این موارد است.

عضو شورای شهر سمنان در ادامه افزود:  میدان امام حسن (ع) در امتداد جاده کمربندی شهر سمنان واقع شده و قطعاً ساخت پل در این قسمت از شهر که محل رفت و آمد مردم و مقصد مسافران به سمت دیگر پل نیست هیچ توجیهی ندارد.

خراسانیان تصریح کرد: به جهت آنکه این پل در محدوده خارج از فضای شهر قرار گرفته تکمیل آن برعهده دولت است و باید منتظر ماند تا دولت جدید در این حوزه ورود کند.

بنا به گفته این عضو شورای شهر سمنان، متأسفانه وضعیت فعلی این پل نمای شهری را برهم زده و تکمیل آن نیز ممکن نیست به جهت آنکه قریب به 250 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این پروژه اعتبار لازم است.

 وی همچنین توضیح داد که انجام این پروژه زمانی که مسکن مهر در سمت دیگر پل ادامه پیدا می‌کرد شاید توجیه اقتصادی لازم را داشت؛ اما در حال حاضر به دلیل توقف ادامه ساخت نهضت ملی مسکن در این قسمت شهر هیچ توجیهی باقی نمی‌ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از