حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
خطیب جمعه سمنان:

عملیات طوفان الاقصی بازدارنده بود

عملیات طوفان الاقصی بازدارنده بود

امام جمعه سمنان گفت: اسرائیل قصد داشت طی یک حمله گسترده علیه غزه کلیه نیروهای حماس را از بین ببرد، اما آنها پیش‌دستی کردند و با طوفان الاقصی معادلات رژیم صهیونیستی را برهم زدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد؛ با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت:جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی بزرگترین جنایات قرن بوده و مورد لعن و نفرین همه مسلمانان قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: حرکت خودجوش مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه قابل ستایش است و اعلام انزجار و نفرت از این رژیم کودک‌کش را به جهانیان نشان داد.

 

امام جمعه سمنان در خصوص برخی ابهامات در فضای مجازی نسبت به عملیات طوفان الاقصی، توضیح داد: حمله غزه به معنای شروع جنگ نبود بلکه عملیات بزرگ حماس به نوعی بازدارنده از اقدامات رژیم غاصب بود و این رژیم منحوس به همراه سردمداران کفر در جهان به دنبال مهار کردن حماس قبل از ۱۵ مهر با ارائه طرح‌هایی بود که با شکست مواجه شد.

 

 مطیعی در ادامه ابراز کرد: اسرائیل قصد داشت طی یک حمله گسترده علیه غزه کلیه نیروهای حماس را از بین ببرد، اما آنهاپیش دستی کردند و با طوفان الاقصی معادلات رژیم صهیونیستی را برهم زدند.

 

بنا به گفته نماینده ولی فقیه در استان، جنایات رژیم صهیونیستی بر اساس شواهد و قرائن موجود با حمایت آمریکای جهان‌خوار بوده و حضور سردمداران آمریکایی در فلسطین اشغالی پس از بمباران و همچنین دو بار وتو قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده حمایت این کشور است.

 

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: هیمنه پوشالی اسرائیل خوشبختانه شکسته شده و بنابه فرموده رهبری این شکست غیرقابل ترمیم است و موجب بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی شده و جنبش‌های اسلامی آمادگی برای مبارزه اعلام شده و این انسجام بین امت اسلامی از برکات این اتفاقات چند روز اخیر است.

 

خطیب جمعه سمنان ابراز کرد: مقاومت مردم فلسطین و هوشمندی آنها در دنیا بی‌نظیر است و امیدوار هستیم به پیروزی نهایی ختم شود.

 

 مطیعی به اشغالگران فلسطین هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی به جنایات خود ادامه دهد عواقب آن برای صهیونیستها غیرقابل باور خواهد بود و کشورهای غربی و مسلمان باید نفت خود را برای ابن رژیم غاصب تحریم کنند و دادگاهی را برای جنایات آنها تشکیل دهند.

 

وی همچنین تصریح کرد: در هفته گذشته سنگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان از یک بزرگواری که خدمات ارزنده‌ای را در استان به سرانجام رسانده بود به فرد باتقوا و شایسته دیگری سپرده شد و پشتکار و تواضع از خصوصیات بارز این فرمانده واقعی است.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: حضرت معصومه مجاهد فی سبیل الله بود و با تحمل سختی و مشقت راه به وفات رسید و این موضوع نشان‌دهنده مقاومت و جهاد زنان صدر اسلام است و امروز هم زنان ما در صحنه حضور موثر دارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از