حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان:

اجتماع عظیم سوگواران رضوی در سمنان برگزار شد

اجتماع عظیم سوگواران رضوی در سمنان برگزار شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از اجتماع عظیم خادم‌یاران رضوی در سمنان خبر داد و گفت: اجتماع عظیم خادم‌یاران و یاوران امام هشتم در سالروز شهادت ایشان مشابه سالیان گذشته با حضور باشکوه شهروندان سمنانی برگزار شد.

حسن سعدالدین، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ با اشاره به اجتماع عظیم خادم‌یاران و یاوران امام هشتم در سالروز شهادت ایشان گفت: امسال هم مشابه سالیان گذشته از خدام‌الرضا (ع)، شهروندان و هیئت‌ها و گروه‌های عزاداری دعوت شده تا در این مراسم پرشور که در میدان امام رضا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان به‌ضرورت زنده نگه‌داشتن سیره رضوی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امروز باید تلاش کنیم تا  فرهنگ و سیره رضوی در بین تمام آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان و نوجوان نهادینه شود چراکه بهترین الگو سرمشق برای زندگی، سیره علمی و عملی ائمه اطهار است.  

 

وی با تأکید بر این که دشمنان در تلاش هستند تا ارزش‌ها و باورهای دینی را در نسل جوان ما از بین ببرند، ‌بیان کرد: ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبردی است که می‌توانیم در مقابله با شبیخون فرهنگی علیه ارزش‌های دینی و اسلامی‌مان به کار ببریم و در این راه نباید از هیچ کاری کوتاهی کنیم؛ چراکه نهادینه‌کردن فرهنگ رضوی جامعه را در مقابله با توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند. 

 

وی با اشاره به حضور بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ خادم‌یار رضوی در سطح استان سمنان ابراز کرد: خادمی امام رئوف آثار و برکات زیادی در زندگی افراد به همراه دارد و افرادی که افتخار خادمی آستان مقدس آن حضرت را دارند باید تلاش کنند تا خود را هر چه بیشتر به سیره آن امام رئوف نزدیک کنند.  

 

بنا به گفته سعدالدین، قرائت زیارت امین‌الله، زیارت عاشورا و نوحه‌خوانی و عزاداری برای امام رئوف و همچنین سخنرانی و  اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این همایش باشکوه بوده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از