حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
انقلاب اسلامی ایران مردم را منقلب کرد
مسئول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی ایران مردم را منقلب کرد

مسئول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران مردم را از درون منقلب کرد، این انقلاب به رهبری امام خمینی و با پشتوانه مردم به‌ویژه جوانان آن به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر رعایتی در اجلاسیه یک هزار و 700 شهید شهرستان شاهرود گفت: سوالی که امروز در ذهن برخی جوانان عزیزمان هست این است که انقلاب چگونه به وجود آمد و چه شد این انقلاب برخلاف انقلاب‌های دیگر فروغش بیش‌تر شد و هر روز که می گذرد تمام دنیا به‌دنبال آن است که چگونه بتواند در مقابل این انقلاب بایستند.

وی با اشاره به بحران جنگ در غزه و لبنان افزود: انقلاب اسلامی ایران مردم را از درون منقلب کرد، این انقلاب به رهبری امام خمینی و با پشتوانه مردم به‌ویژه جوانان آن به پیروزی رسید، جوانانی که از همه چیز خود گذشتند و از دل ‌و جان کمک کردند و در هر صحنه‌ای حاضر بودند. 

رعایتی با اشاره به اقدامات سازنده و مؤثر جهاد سازندگی در کمک به مردم در بحبوحه پیروزی انقلاب گفت: جوانان ما با شعور سیاسی خود فهمیده بودند که استکبارگران عالم به سرکردگی آمریکا هدفی جز از بین بردن انقلاب و تخریب آن ندارد. 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک جمله معروف دارند که شاید شنیده یا خوانده باشید که فرمودند: «اگر این جنگ 20 سال هم طول بکشد ما در مقابل تمام دنیا می‌ایستیم».

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان این انقلاب و نظام نتوانستند کاری از پیش ببرند و به اهداف شوم خود دست یابند و شهدای ما 40 سال قبل جوابی دندان‌شکن به اینها داده‌اند و آن این است که اگر با خدا باشید مطمئن باشید پیروز هستید چون «ان تنصروالله ینصروکم» وعده خدا قطعی است.

مسئول امور روحانیون ستاد کل سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه رزمندگان در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح با دستانی خالی ایستادگی و مقاومت کردند، گفت: خداوند این کشور و انقلاب و نظام را یاری کرد و شهدا این را خوب فهمیده بودند که عزت از آن خدا و از آن مؤمنان است و اگر وصیت‌نامه شهدا را بخوانید می‌بینید که همگی یک جمله دارند آن پشتیبانی از ولایت‌فقیه است

وی خاطرنشان کرد: مردم فراموش نمی‌کنند آنچه بر این انقلاب و نظام گذشته است و مردم شهدا را فراموش نمی‌کنند و درخت تنومند انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده است همواره پیروز است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از