حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه دامغان:

ترور پروژه نخ‌نماشده رژیم صهیونیستی است

ترور پروژه نخ‌نماشده رژیم صهیونیستی است

امام جمعه دامغان گفت: رژیم صهیونیستی درمانده و مستأصل شده و تنها با این اقدامات هر روز زمینه منفورتر شدن خود را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه در شب گذشته گفت: خط سرخ شهادت، خط آل محمد (ص) و حضرت على (ع) است و همه مجاهدان در صحنه مجاهدت برای شهادت جهاد می‌کنند. 

وی در ادامه افزود: شهید اسماعیل هنیه اولین شهید از خاندان هنیه نبود؛ بلکه تعداد زیادی از افراد خانواده وی  تاکنون در راه مجاهدت به مقام شهادت نائل آمده‌اند و شهادت پاداش الهی برای مجاهدان است.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: دشمن با حذف فیزیکی مجاهدان موفق نمی‌شود اهداف شوم خود را محقق کند؛ بلکه هر قطره از خون شهدا سبب استحکام و ادامه راه مجاهدت خواهد شد.

رستمیان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف رژیم اشغالگر ایجاد تفرقه میان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است، اما آن‌قدر بصیرت در این راه وجود دارد که دشمن موفق به ایجاد تفرقه نخواهد شد 

وی با بیان اینکه نقشه‌های استکبار نخ‌نما و تکراری شده، گفت: چشم‌های نظاره‌گر در سراسر جهان شاهد ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی است و جهان به یک بیداری و آگاهی همگانی رسیده و هر روز که می‌گذرد اعتبار و حیثیت رژیم کودکش بیشتر دچار خدشه می‌شود. 

رستمیان ابراز کرد: شهید هنیه در کشور ما مهمان بود و حال حرمت مهمان زیر سؤال رفته؛ بنابراین پاسخ به این اقدام جنایت‌کارانه و پیگیری این مسئله جزو حقوق مشروع  و قانونی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند و آگاه باشد که پیام مقام معظم رهبری در پاسخ به این اقدام محقق خواهد شد و عملیاتی چه‌بسا بزرگ‌تر از عملیات «وعده صادق» در انتظار رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

رستمیان بیان کرد: این اقدام به‌زعم بسیاری از کارشناسان نشانه ضعف و واماندگی اسرائیل و سبب آشکارتر شدن ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است. 

وی در نهایت گفت: این رژیم جنایت‌کار خود را به هیچ یک از قواعد بین‌المللی پایبند نمی‌دانند و از هیچ تلاشی برای تداوم اقدامات خصمانه خود فروگذار نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از