حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر حزب مؤتلفه استان سمنان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌درستی تبیین کنیم

دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌درستی تبیین کنیم

دبیر حزب مؤتلفه استان سمنان گفت: به هر طریق ممکن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به‌خصوص برای نسل جدید تبیین شود.

نجفعلی انتظاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی چهل و اندی سال گفت: محور انقلاب اسلامی ایران بر پایه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران استوار شده و در تمامی بخش‌های کشور شاهد تحقق این شعار تا حد ممکن بوده‌ایم.

دبیر حزب مؤتلفه استان سمنان در ادامه با اشاره به خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه‌ها ابراز کرد: در آغاز انقلاب و زمانی که استعمارگران جنگ تحمیلی را علیه کشور ما به راه انداختند حتی سیم‌خاردار هم نداشتیم و این جمله بسیار معروف و نشان‌دهنده وضعیت اسفناک تولید در کشور ما بود.

انتظاری در ادامه ابراز کرد: البته این بدان معنی نیست که راه تمام شده و آنچه که از پیشرفت و اقتدار مدنظر بوده تماماً محقق شده بلکه همچنان در مسیر پیشرفت قرار داریم و تا رسیدن به قله باید همچنان باانگیزه و جدیت تلاش کنیم.

بنا به گفته وی متأسفانه قضاوت‌ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران منصفانه نیست  و در گام اول انقلاب کشور باتوجه‌به جنگ نابرابر تحمیلی و تهدیدها و تحریم‌ها توانست تا حد زیادی پیشرفت کند و امروز در گام دوم نیز به مرحله‌ای از اقتدار دست‌یافته که هیچ قدرتی دیگر توان مقابله و رویارویی با ما را ندارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان سمنان همچنین اذعان داشت که وضعیت پیشرفت کشور را می‌توان از سرو صدای رسانه‌های معاند دریافت و قطعاً اگر دشمن در حال هدف قراردادن نقطه‌ای است در واقعیت این است که این بخش در حال پیشرفت است و باید این موضوع را مدنظر قرارداد و از سوی دیگر امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان هستیم و این دستاورد بزرگ نشان‌دهنده نسخه موفقیت‌آمیز انقلاب اسلامی است.

وی همچنین اذعان داشت که نسل جدید نمی‌داند که ما چه بودیم و الان به کجا رسیده‌ایم و علت نیز عدم تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و می‌بایست به هر طریق ممکن این دستاوردها به‌خصوص برای نسل جدید تبیین شود و از سوی دیگر بیان این دستاوردها به معنای نبود مشکلات نیست و باید همه تلاش کنیم مشکلات موجود مرتفع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از