حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس شورای اسلامی استان سمنان:

دشمن همواره در محاسبات خود اشتباه می‌کند

دشمن همواره در محاسبات خود اشتباه می‌کند

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: دشمن همواره برای استحاله انقلاب توطئه کرده و طی دهه‌های گذشته از هیچ فتنه‌ای کوتاهی نکرده و جنگ ترکیبی سال گذشته نیز با شکست محاسباتی دشمن همراه شد.

حسین گلهاشم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به تلاش دشمن طی دهه‌های گذشته انقلاب اسلامی برای ازبین‌بردن و استحاله‌کردن انقلاب ایران اسلامی گفت: توطئه دشمنان در این چهل و اندی سال موضوع تازه‌ای نیست و در این سال‌ها به‌ انحاء مختلف به دنبال ضربه‌زدن به کشور و نابودکردن انقلاب اسلامی بوده‌اند.

 

رئیس شورای اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: ظهور پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی که ادعای استقلال و ایمان دارد و قصد دارد بدون وابستگی به شرق و غرب حکومت مستقل تشکیل دهد موضوعی غیرقابل‌ هضم بود به همین خاطر استعمارگران از هیچ توطئه‌ای برای نابودی این انقلاب مردمی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

 

گلهاشم خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی سال گذشته دشمن از تمام روش‌ها برای ضربه‌زدن به کشور استفاده کرد و اگر یکی از این روش‌ها در کشورهای دیگر پیاده می‌شد قطعاً با نابودی آن کشور همراه بود، اما در ایران قوی با بصیرت و هوشیاری مردم و تحت حمایت محض ولایت دشمنان ناکام ماندند.

 

این مقام مسئول تأکید کرد: این توطئه و طرح بزرگ ایجاد ناآرامی از سوی دشمن طی ماه‌ها قبل طراحی شده بود و به‌رغم کشته‌سازی‌ها و شرارت آنها نتوانستند غلطی کنند و اربابانشان هم اعتراف کردند که پروژه‌های آنها شکست خورد، چون مردم همراهی نکردند.

 

بنا به گفته وی، تجربه ثابت کرده در هر مسئله‌ای که با حمایت و همراهی مردم انجام شود، مشکلات در برابر اراده ملت به‌زانو در می‌آید و توطئه‌ها به خود دشمن باز می‌گردد و در این میان باید مسئولین هم مراقب رفتار و عمل خود باشند و با تمام قوا مشکلات جامعه را جهت رضایت عمومی مرتفع سازند.

 

وی  تصریح کرد: صحنه انتخابات آینده که دشمن با محاسبات غلط خود به آن امید بسته نیز به صحنه ناکامی آنها مبدل خواهد شد و مردم ایران بار دیگر همبستگی و اتحاد را در پای صندوق‌های رأی به نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از