حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

رسالت امروز بانوان تبیین فریضه انتخابات است

رسالت امروز بانوان تبیین فریضه انتخابات است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس بانوان مقاومت را در خطوط جبهه تجلی بخشیدند، امروز نیز باید سنگر انتخابات را با دعوت از خانواده‌های خود جهت مشارکت حداکثری حفظ کنند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه فضای رقابتی  نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید سالم و به‌دوراز بداخلاقی باشد، گفت: اولین هدف تمام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد و همان‌طور که معظم له در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند باید کاندیداها تلاش کنند وعده‌های دروغین نداده تنها فعالیت‌ها و محور برنامه‌های خود را مطرح  کرده  و کاری نکنند مردم دلسرد شوند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید با اقدامات خود سبب سلب اعتماد مردم به جایگاه یک نماینده شده و یا با اقدامات شبهه‌برانگیز سبب تغییر تصور مردم از ورود یک شخص به جایگاه نمایندگی شوند.

وی همچنین با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات تاکنون در کشور ما به‌سلامت و امنیت انجام شده افزود: باید مسئولان اجرایی مراقبت کنند این امنیت بده دست آمده خدشه‌دار نشده و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان سبب بدگمانی جامعه به‌سلامت انتخابات نشود.

علیزاده همچنین با اشاره به جمله‌ای معروف از حاج‌قاسم عنوان کرد: جمهوری اسلامی حرم است و باید هرکدام از ما به‌عنوان یک مسلمان و برای حفظ این حرم حضور در پای صندوق‌های رأی را برای خودمان یک تکلیف شرعی دانسته  و با این کار زمینه را برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی فراهم آوریم.

این عضو خانه ملت دعوت از اطرافیان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را خواستار شد و افزود: قطعاً اتحاد و انسجام ملی با حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی اثبات شده و انتظار می‌رود هرکدام از ما با جهاد تبیین اطرافیان و نزدیکان را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

علیزاده با بیان اینکه بانوان نقش تأثیرگذاری در جلب مشارکت خواهند داشت، ابراز کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس بانوان مقاومت را در خطوط جبهه تجلی بخشیدند، امروز نیز باید سنگر انتخابات را با دعوت از خانواده‌های خود حفظ کرده و زمینه نفوذ دشمنان را در کشور از بین ببرند.

وی در نهایت انتخاب آگاهانه و تلاش برای روی کار آمدن فرد اصلح را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: قطع به‌یقین بسیاری از مسائل و مشکلات امروز با انتخاب یک فرد شایسته و دلسوز به‌نظام و انقلاب مرتفع خواهد شد و مردم می‌بایست بابصیرت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از