حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

صهیونیست‌ها و داعش دو روی سکه جنایت‌کاری هستند

صهیونیست‌ها و داعش دو روی سکه جنایت‌کاری هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان جنایات رژیم غاصب و گروه داعش را با حمایت‌های آمریکا د وروی یک سکه دانست و گفت: آمریکا در تمامی این جنایات سهیم بوده و حق استفاده از کلمه حقوق بشر را ندارد.

فرشید فلاح لاله زاری  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن اشاره به جهانی بودن روز قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نگاه بلندشان جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرده‌اند که باتوجه‌به شرایط مردم مظلوم غزه این روز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اهمیت این روز تنها مختص به کشور ایران نمی‌باشد و در همه نقاط دنیا ملت‌ها به دفاع از مظلوم واکنش نشان می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: باتوجه‌به اتفاقاتی که جهان در غزه نظاره‌گر است در سال جاری اهمیت روز جهانی قدس به‌مراتب بیش از سال‌های قبل خواهد بود در این روز جامعه جهانی بر علیه جنایات اسرائیل هم صدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب در طول هفتادسال از عمر نکبت‌بار و حیاتش همواره در راستای نسل‌کشی جنایات بی‌رحمانه‌ای را مرتکب شده  و می‌بایست رسانه‌ها به‌ویژه در فضای مجازی بیش‌ازپیش جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت مظلوم غزه را منتشر کنند تا خوی وحشی‌گری این رژیم کودک کش از چشم جامعه جهانی پنهان نماند.

فلاح لاله زاری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از رمزهای مقاومت ملت مظلوم غزه انتشار جنایات ۷۰ساله رژیم غاصب و حمایت‌های آمریکا جنایت‌کار و مستکبر در جامعه جهانی می‌توان عنوان کرد چرا که در طول این سال‌ها علاوه بر غصب آب‌وخاک ملت مظلوم فلسطین از تخریب شهرک مسلمانان و کشتارهای بی‌رحمانه کوتاهی نکرده‌اند که این خویِ خون‌خواری و غیرانسانی رژیم غاصب برای جامعه جهانی اثبات شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ابراز همدردی ملت ایران با ملت مظلوم فلسطین افزود: ملت ایران طی این سالیان همواره به مناسبت‌های مختلف جنایات رژیم غاصب و کودک کش را محکوم کرده  و جامعه جهانی رژیم جنایت‌کار را در انزوای بین‌المللی قرار داده است و این انزوا یک افتخار برای فلسطین و همه حامیانش محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم غاصب و داعش دوروی یک سکه هستند که جنایات و خوی وحشیگری این دو گروه همواره در یک سطح بوده است و رژیم کودک کش چهره اصلی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشته است و نشان داد دستی که در ظاهر به نام داعش بیرون‌آمده بود در پشت‌صحنه رژیم غاصب و حامیانش مدیریت می‌کنند .

فلاح لاله زاری تصریح کرد: رژیم غاصب در دنیا رسوا شده است و جنایات این رژیم با جنایات داعش برابری می‌کند به‌نحوی‌که با کشتار ده‌ها هزار زن و کودک بی‌دفاع مرزهای جنایت‌کاری توسط این رژیم و حامیانش در دنیا جابه‌جا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: کشور جنایت‌کار آمریکا با حمایت‌های همه‌جانبه این رژیم غاصب در تمام این جنایات و نسل‌کشی سهیم است و حتی حق استفاده از کلمه حقوق بشر را نباید داشته باشد چرا که این کشور حامی حقوق بشر از هیچ تلاشی برای محاصره سیاسی، اقتصادی، نظامی و... ملت مظلوم فلسطین کوتاهی نکرده است.

این مقام مسئول در پایان افزود: ملت مظلوم فلسطین و غزه با مقاومت همیشگی باطن اصلی این رژیم غاصب و حامیانش را به‌زانو درآورده است و جامعه جهانی می‌بایست با حمایت همه‌جانبه به‌ویژه با حضور در روز جهانی قدس نابودی این رژیم غاصب و ناکامی آمریکا جنایت‌کار را به سرانجام رساند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از