حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

مستند نامزدهای انتخاباتی از تلویزیون پخش می‌شود

مستند نامزدهای انتخاباتی از تلویزیون پخش می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: نامزدهایی که درخواست آنان ثبت شود از طرف صداوسیما جهت ضبط برنامه ۲۰ دقیقه‌ای با آنان هماهنگ می‌شود و پس از تهیه برنامه در مدت‌زمان قانونی تبلیغات، مستند آنان پخش خواهد شد.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در بازه زمانی سوم الی نهم اسفندماه سال جاری گفت: برای استفاده عادلانه نامزدهای انتخاباتی از امکانات تبلیغاتی دستگاه‌ها و شهرداری‌های حوزه انتخابیه، در قانون جدید انتخابات، هیئت استانی بررسی تبلیغات در نظر گرفته شده  که این هیئت در استان سمنان تشکیل  و جلسات آن در زمان‌های مشخص و به‌صورت مستمر در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: هدف از تشکیل هیئت استانی بررسی تبلیغات، احصاء کلیه امکانات موجود اعم از سالن‌های جلسات، اجتماعات، کنفرانس و همایش، بیلبورد، تلویزیون‌های شهری و امکانات تبلیغاتی موجود دستگاه‌ها و شهرداری‌ها است تا باهدف تبلیغ نامزدها و ایجاد رقابت سالم و شور انتخاباتی در حوزه انتخابیه در اختیار نامزدها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۲۷ دی‌ماه کانال‌های تبلیغاتی انتخابات ویژه چهار حوزه انتخابیه با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و استاندار محترم سمنان و جمعی از مسئولین استانی رونمایی شد که این برنامه به‌صورت زنده از شبکه استانی پخش شد.

شجاعی در ادامه اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند به نشانی em1402.ir مراجعه و درخواست خود را جهت پخش تبلیغات خود از شبکه تلویزیونی حوزه انتخابیه ثبت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ابراز کرد: افرادی که درخواست آنان ثبت شود از طرف صداوسیما جهت ضبط برنامه ۲۰ دقیقه‌ای با آنان هماهنگ می‌شود و پس از تهیه برنامه در مدت‌زمان قانونی تبلیغات، مستند آنان از شبکه تلویزیونی تبلیغاتی پخش خواهد شد.

شجاعی تأکید کرد: مردم شریف هر حوزه انتخابیه می‌توانند با تماشای این کانال با برنامه‌های نامزدها بیشتر آشنا شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از