حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مطالبه جوانان برای دیدار رهبری منتقل خواهم کرد

مطالبه جوانان برای دیدار رهبری منتقل خواهم کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: مطالبه عاشقانه نوجوانان و جوانان این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب را به ایشان اعلام خواهم کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در نشستی با تشکل‌های دانش‌آموزی در دامغان گفت: خواسته جوانان و نوجوانان استان سمنان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در دیداری خصوصی چند نفر از نمایندگان ولی‌فقیه با رهبر معظم انقلاب اعلام کردم و ایشان فرمودند سلام خاص مرا به جوانان و نوجوانان این دیار برسانید و دوباره نیز این خواسته را مطرح خواهم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه امید و جوان ۲ محور مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: جوانان در شکل‌گیری تمدن اسلامی و جهانی نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: غرب برای پیشبرد اهداف شوم خود برنامه دارد و ما هم برای پیروزی در مقابل دشمنان باید برنامه‌محور عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: دین‌ستیزی از راهبردهای دشمنان و فرهنگ غرب است و باید جوانان و نوجوانان در این زمینه هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی ادامه داد: قدرت‌نمایی، منفعت‌طلبی و لذت‌طلبی به موضوعات باطل سه راهبرد دشمنان برای پیشبرد اهداف شومشان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: جوانان باید بدانند دین اسلام مخالف لذت نیست، اما باید مراقب لذت‌های زودگذر و آلودگی‌ها بود.

 

وی با اشاره به شهادت حسین فهمیده نوجوانانی که نارنجک به خود بست و زیر تانک رفت، افزود: زندگی باعزت و بهشت برین جایگاه انسان‌های وارسته است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی بیان کرد: انسان بامحبت رشد می‌کند، اما اینکه محبت در کجا کسب و خرج شود باید موردتوجه باشد.

 

امام‌جمعه سمنان اظهار کرد: محبت‌های فانی و ازدست‌رفتنی مانا نیست، چه‌بسا مایه ضرر است.

وی با بیان اینکه محبت الهی مایه سعادت است، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم به بیان‌های مختلف انسان را مورد محبت قرار می‌دهد.

 

وی ابراز کرد: فردی که دوره جوانی خود را در راه اطاعت و بندگی بگذارند در محضر خداوند عزیز است.

امام‌جمعه سمنان ضمن عرض تسلیت بابت شهادت مجاهدان جبهه مقاومت، گفت: همه انسان‌های آزاده در نقاط مختلف جهان اقدامات رژیم کودکش صهیونیستی را محکوم و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی می‌کنند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از