حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان:

پروژه آشوب با بصیرت مردم شکست خورد

پروژه آشوب با بصیرت مردم شکست خورد

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به شکست پروژه آمریکایی صهیونیستی در اغتشاشات سال گذشته، گفت: این فتنه، با بصیرت و آگاهی مردم شکست خورد.

کبری اعرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ با اشاره به شکست دشمن در پروژه آشوب سال گذشته گفت: بصیرت و هوشیاری مردم باعث شد تمام معادلات دشمن در اغتشاشات سال گذشته شکست بخورد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان در ادامه افزود: دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا جریان‌های معاند بر علیه نظام مقدس اسلامی را با خود همراه کنند؛ اما به خواست خداوند و هوشیاری مردم نتوانستند موفق شده و با شکست تمام همراه شدند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه خط‌قرمز مردم ما از هر قوم، مذهب و نژادی وحدت ملی و یکپارچگی است و مردم نمی‌گذارند دشمن این انسجام را به هم بزند، گفت: دشمن بداند مردم ما از هر قوم و مذهبی در کنار هم هستند و جایی که منافع ملی در میان است، هر گونه اختلاف قومی و مذهبی را کنار می‌گذارند.

 

اعرابی با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند وحدت ملی و امنیت ایران را تضعیف کند و بهتر است بعدازاین همه شکست دیگر برای ناامن‌سازی ایران نقشه نکشد، ادامه داد: علاوه بر مردم، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما هم بسیار هوشیار هستند و اقدامات دشمنان را به طور مرتب رصد می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران بدانند اگر اقدامی برای برهم‌زدن وحدت ملی ما انجام دهند یا به دنبال ایجاد درگیری و نفاق در کشورمان باشند، اقدامات آنان از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خنثی می‌شود، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران به اهداف شوم خود در ناامن‌کردن کشورمان دست یابند.

 

اعرابی با بیان اینکه پرده دیگر پروژه اما در فضای مجازی اجرا شد، افزود:  مأموریت آن این بود که تمام رؤیای اپوزیسیون که در خیابان‌های ایران خبری از آن نبود را به شکل خبر منتشر و فضای جامعه را انقلابی منعکس کند، در همین چارچوب رسانه‌های معاند با انتشار اخباری دروغ از داخل ایران، کشور را در اعتراض و اعتصاب مطلق و تمام فعالیت‌های روزمره افراد را کنشی انقلابی معرفی کنند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان دیگر نباید توطئه ایجاد اغتشاش و ناامنی را رد سر بپرورانند زیرا مردم ما هوشیار و بصیر در صحنه تا ظهور حضرت حجت حضور دارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از