حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان:

ورزش ژیمناستیک سمنان نیازمند حمایت مالی است

ورزش ژیمناستیک سمنان نیازمند حمایت مالی است

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان گفت: دغدغه این هیأت برای جذب یک حمایت‌گر مالی جهت کمک به فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان‌ها است.

ملیحه فامیلی‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» وضعیت فعالیت رشته ورزشی ژیمناستیک در سطح استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از 3هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در سطح استان فعالیت می‌کنند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان سمنان در ادامه افزود: برخی شهرستان‌ها در این رشته ورزشی به‌صورت حرفه‌ای و تقویت شده فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود سالن‌های تخصصی ژیمناستیک در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان، بیان کرد: شهرستان‌های شاهرود و سمنان در این رشته ورزشی از تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای برخوردارند.

فامیلی‌فرد با اشاره به پیگیری‌های هیأت ژیمناستیک دامغان جهت داشتن سالنی با تجهیزات بهتر، اظهار کرد: داشتن سالن و تهیه تجهیزات رشته ژیمناستیک هزینه بالایی را به همراه دارد که با نداشتن حمایت‌گر مالی این امر اتفاق نخواهد افتاد.

 وی به فعالیت ضعیف برخی شهرستان‌ها در ورزش ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: در استان سمنان شهرستان‌های میامی، آرادان و سرخه در این رشته ورزشی ضعیف‌تر عمل می‌کنند چرا که از تجهیزات مناسبی برخوردار نیستند.

به گفته این مقام مسئول، دغدغه هیأت ژیمناستیک استان سمنان برای جذب یک حمایت‌گر مالی کمک به این شهرستان‌ها در جهت پیشرفت و بهبود وضعیت آن‌ها است.

 فامیلی‌فرد با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک پایه و اساس بسیاری از ورزش‌ها است، اظهار کرد: ورزش ژیمناستیک نیاز به تداوم و تمرین مستمر دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه افزود: مربیان رشته ژیمناستیک استان سمنان هنوز تحت فراگیری آموزش‌های بیشتر در جهت افزایش دانش و مهارت در این رشته هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته با برگزاری مسابقات در شاخه «ژیم‌فورال» موفق به کسب دو مقام نقره و برنز در سطح استان سمنان شدیم که امیدواریم با افزایش آموزش و مهارت‌ها تعداد مقام‌آوران این رشته افزایش پیدا کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از