حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
مسئول روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده نفتی منطقه شاهرود:

کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها حذف نمی‌شود

کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها حذف نمی‌شود

مسئول روابط‌عمومی و سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌های سوخت به‌صورت کلی حذف نمی‌شود.

سعید خادمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه تا پایان سال گذشته باید استفاده از کارت‌های سوخت شخصی تا 95 درصد می‌رسید، گفت: تلاش می‌شود با اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها رسیدن به این آمار در سه ماه آغاز سال محقق شود.

وی افزود: کارت‌های سوخت اضطراری مازاد در جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری می‌شود و در حال حاضر در هر جایگاه یک کارت سوخت اضطراری موجود است.

مسئول روابط‌عمومی و سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ابراز داشت: ساماندهی صورت گرفته است تا دوباره طرح اجباری استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به مشابه قبل از تعطیلات نوروز اجرایی شود.

وی ضمن بیان اینکه کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها به‌صورت کلی حذف نمی‌شود، اضافه کرد: افرادی هستند که مازاد مصرف دارند و یا خودروهای نو پلاک و تعویض پلاک دارند که می‌توانند با کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌ها سوخت‌گیری انجام دهند.

خادمیان تشریح کرد: در شرایط کنونی همه جایگاه‌ها مجهز به کارت اضطراری هستند؛ اما درخواست ما از دارندگان وسائل نقلیه این است که حتماً با کارت‌های شخصی خود وارد جایگاه‌ها شوند. 

مسئول روابط‌عمومی و سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه در تأمین و توزیع بنزین و نفت و گاز هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به مصرف بهینه سوخت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌های سوخت از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین سال جاری اجرایی شد، گفت: طی تعطیلات نوروزی مصرف بنزین ۳ درصد، سی‌ان‌جی ۳ درصد و مصرف نفت و گازوئیل ۱۰ درصد در این بازه افزایش داشته است.

بنا به گفته خادمیان، شایعات جمع‌آوری کامل کارت‌های سوخت از جایگاه‌ها به هیچ وجه صحت نداشته و به تعداد کافی کارت سوخت در اختیار جایگاه‌داران قرار گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از