حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در آزمون شفافیت مجلس شورای اسلامی؛

«خانی» هم رفوزه شد

«خانی» هم رفوزه شد

متأسفانه علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در سامانه شفافیت آرائ مجلس شورای اسلامی حتی یک رأی هم به ثبت نرسانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس به جهت اینکه می‌تواند نمایندگان را در برابر آرای خود مسئولیت‌پذیر کند دارای اهمیت است.

 قطعاً اگر هیچ شفافیتی در باره عملکرد نمایندگان نسبت به تصویب قوانین و لوایح وجود نداشته باشد و افکار عمومی جامعه و مردم از عملکرد نمایندگان خود بی‌خبر باشند راهی برای سلب مسئولیت و خسارت به کشور برای نمایندگان باز خواهد شد که تنها دود آن به چشم مردم می‌رود.

سامانه شفافیت آراء از 21 اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده و نمایندگان می‌توانند آراء خود درباره طرح‌ها و لوایح  را به‌صورت اختیاری ثبت کنند.

اما آنچه که در این میان برای مردم استان سمنان حائز اهمیت است عملکرد ضعیف نمایندگان استان سمنان در این سامانه است به‌طوری‌که چندی پیش خبرگزاری مرآت در خصوص عملکرد ضعیف نماینده مردم سمنان - مهدی‌شهر و سرخه  در این لیست نقدی را متوجه وی ساخته بود.

اما متأسفانه شکل بدتر این وضعیت شامل حامل نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی  است و باید مردم این شهرستان‌ها بدانند علی‌اصغر خانی حتی یک رأی هم در سامانه شفافیت به ثبت نرسانده و در کل بین 220 نماینده‌ای که به‌نوعی خوداظهاری در خصوص آرای  خود داشته‌اند، عملکرد وی در مجلس کاملاً مبهم است و خبری از شفافیت آرای این فرد وجود ندارد.

البته در این راستا خبرگزاری مرآت آمادگی کامل برای شنیدن پاسخ علت عدم حضور نماینده مردم شاهرود و میامی در این سامانه را جهت تنویر افکار عمومی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از