حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

آغاز پویش جمع‌آوری نذورات عید قربان

آغاز پویش جمع‌آوری نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از همت کمیته امداد و همراهی خیران برای رنگین کردن سفره نیازمندان در عید سعید قربان خبر داد و گفت: پویش نذر قربانی برای جمع‌آوری نذور مردم در سمنان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدحسین ذوالفقاری در رابطه با پویش نذر قربانی به مناسبت عید قربان گفت: ‌ ۱۶۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد در استان آماده دریافت دام، کمک نقدی و گوشت قربانی هستند.

وی افزود: دام‌های زنده جمع‌آوری شده پس از ذبح شرعی با همکاری اداره کل دامپزشکی بعد از ۴۸ ساعت با رعایت مسائل بهداشتی با اولویت خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج و دارای سوءتغذیه توزیع می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب مردم استان سمنان با کمیته امداد در کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بیان کرد: در مناسبت‌ها ملی و مذهبی نیکوکاران توجه بیشتری به نیازمندان دارند از جمله عید قربان که روند کار خیر سرعت بیشتری دارد. 

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه قریب به ۳۵ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و همچنین ۱۴ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان سمنان هستند، تصریح کرد: عزم راسخ کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، حجاج بیت‌الله الحرام و خیران برای رنگین کردن سفره نیازمندان در عید سعید قربان است.

ذوالفقاری به پویش استانی «نذر قربانی» اشاره و تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۳۸ اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* را از جمله‌های راه‌های مشارکت در پویش نذر قربانی است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از