حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

اتحاد و همدلی رمز موفقیت دفاع‌مقدس بود

اتحاد و همدلی رمز موفقیت دفاع‌مقدس بود

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت مهم‌ترین رمز موفقیت و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر دشمن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر ابراهیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت در مورد عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت مهم‌ترین رمز موفقیت و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر دشمن بعثی بوده است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی از فرهنگ ایثار و شهادت است که رمز موفقیت ما دربرابر دشمنان است و باید به نسل جوان منتقل شود.

 

 ابراهیمی‌فر با بیان اینکه ما امروز در جنگ ترکیبی و تبیینی هستیم، اذعان داشت: دشمنان نظام و انقلاب امروز در جوامع اسلامی ایجاد شبهه می‌کند تا ما را منحرف سازند و لذا امروز افسران جنگ نرم باید در فضای حقیقی و مجازی از حریم ولایت و مرزهای توحیدی دفاع کنند.

 

مدیر حوزه علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: راه جهاد همان راه دوران دفاع مقدس است و فقط روش مبارزه فرق می‌کند و امروز جامعه اسلامی، خانواده‌ها و مدارس ما نیازمندتر از همیشه به راه‌های مبارزه در جنگ فرهنگی هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن گسست پیوند بین مردم و نظام را هدف قرار داده است، تصریح کرد: دشمن خوب می‌داند که دلیل شکست‌هایش در برابر ملت ایران چیست. از این رو پیوند بین مردم و نظام را هدف قرار داده است چراکه می‌داند تنها راه ضربه به کشور گسست این پیوند است. 

 

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به قدرت ایران در منطقه عنوان کرد: علی‌رغم تمام تحریم‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن امروز ایران اسلامی قدرت اول منطقه است و هیچ کشوری همانند ایران در منطقه قدرت و نفوذ ندارند.

 

وی در نهایت با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم ابراز کرد: خوشبختانه دولت جهادی گام‌های موثری برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف برداشته و انتظار می‌رود مسئولین همانند فرماندهان دوران جنگ با تلاش و جدیت جهت حل مسائل اقتصادی نیز تلاش کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از