حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان خبر داد:

اجتماع عظیم دانش‌آموزان بسیجی در سمنان

اجتماع عظیم دانش‌آموزان بسیجی در سمنان

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از اجتماع عظیم دانش‌آموزان بسیجی با عنوان"نسل سلیمانی، فاتحان قدس" در قالب اجتماع سه‌ هزار نفری دانش‌آموزان در روز اول هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، مجتبی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: در واقع هفته بسیج دانش‌آموزی متصل می‌شود به‌روز جهانی ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی؛ که با توجه به حملات وحشیانه استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل بر مردم بی‌گناه فلسطینی در این روز ها به همین منظور در استان سمنان برنامه‌های مختلف، متنوع و اثرگذاری انجام خواهد شد.


لطفی خاطرنشان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال در قالب ۲۳ برنامه و ۲۷۳ فعالیت برنامه‌ریزی شده است.


مسئول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان ابراز کرد: از برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری برنامه‌های اجتماع‌محور است که برنامه شاخص آن با عنوان"نسل سلیمانی، فاتحان قدس" در قالب اجتماع سه‌هزارنفری دانش‌آموزان در روز اول هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.


وی در خصوص دیگر برنامه‌های محوری این هفته ابراز کرد: برگزاری برنامه " لاله‌های روشن"در قالب یادواره‌های مدرسه‌ای و شهرستانی که باتوجه‌به سالگرد دو شهید حوادث سال گذشته شهید آرمان علی وردی و شهید روح‌الله عجمان از دیگر برنامه‌های ویژه در سطح مدارس خواهد بود.


لطفی از برگزاری چندین پویش دیگر به مناسبت این هفته خبر داد و افزود: پویش ملی حقوق بشری منهای آمریکا که در فضای مجازی انجام‌گرفته و پویش علمی دست‌سازه‌های استکبارستیزی توسط دانش‌آموزان تولید خواهد شد.


وی یکی از مسائل موردتوجه در بین دانش‌آموزان را تبیین جریان انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در همین راستا برنامه زنگ گفتگو از ابتدای سال در مدارس برنامه‌ریزی‌شده و در این هفته نیز با حضور اساتید در این حوزه ادامه خواهد داشت.


این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح جامع تربیتی توسط بسیج دانش‌آموزی در ۱۰۳ مدرسه استان اذعان داشت: امسال برنامه میقات صالحین برای حضور مربیان به همراه متربیان در روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه برنامه‌ریزی‌شده است.


بنا به گفته لطفی از دیگر برنامه‌های این هفته باید از عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، کوه‌پیمایی، برپایی میز مدرسه عشق، برگزاری اردوهای جهادی، اردوهای راهیان پیشرفت، اردوهای رزمی و فرهنگی و ده‌ها برنامه دیگر که در سطح واحدهای بسیج و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌شده نام برد.


وی در نهایت تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه که روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به صورت فراگیر در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد ,دانش آموزان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه انزجار خود را علیه مستکبران عالم در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از