حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه سمنان:

اجرای طرح حجاب نیازمند یاری همگان است

اجرای طرح حجاب نیازمند یاری همگان است

امام‌جمعه سمنان گفت: اجرای طرح حجاب برای رعایت موازین شرعی در جامعه اسلامی است و باید همگان به نیروی انتظامی در این راستا کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه بررسی صحت‌ و سقم مطالب در فضای مجازی دارای اهمیت است، گفت: برخی با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی به دنبال تفرقه‌افکنی هستند که باید نسبت به آنها هوشیار و بصیر بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور از روز شنبه اذعان داشت:هدف از اجرای این طرح رعایت موازین شرعی در کشور به عنوان جامعه اسلامی است و باید همگان در این راستا به نیروی انتظامی کمک کنیم تا شئون جامعه اسلامی حفظ شود.

امام‌جمعه سمنان تصریح کرد: خدمات بنیاد مسکن در کشور قابل‌ستایش است و در حال حاضر بخش اعظمی از ساخت و ساز نهضت بنیاد ملی مسکن توسط این نهاد انجام می‌گیرد که جای قدردانی دارد و همچنین این نهاد در آبادانی روستاها بسیار پررنگ عمل کرده است.

وی با اشاره به 29 فروردین و روز ارتش ابراز کرد: عده‌ای در ابتدای انقلاب و در دولت موقت قصد منحل کردن ارتش را داشتند در حالی‌که این نهاد مقدس خدمات ارزنده‌ای را چه دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن به انجام رسانده و امام راحل با بیانیه‌ای در سال 58 این روز را به‌عنوان روز ارتش نام‌گذاری کردند.

امام‌جمعه سمنان در نهایت با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه و شهادت خانواده اسماعیل هنیه ابراز کرد: این واقعه را به وی تبریک و تلیت می‌گوییم و واقعاً این مقدار از استقامت و بردباری در راه مقاومت افتخارآمیز است که در مقابل سنگین‌ترین مصیبت هم این‌چنین استوار به راه خود ادامه می‌دهند و امیدوار هستیم خداوند متعال نهایت پیروزی را نصیب آنها کند.

وی در نهایت با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور در بقیع خاطرنشان کرد: این عمل قبیح را محکوم می‌کنیم و امیدوار هستیم روزی عربستان از شر وهابی‌ها خلاص شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از