حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
با هدف ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان؛

اردوی راهیان پیشرفت و آبادانی شاهرود برگزار شد

اردوی راهیان پیشرفت و آبادانی شاهرود برگزار شد

اردوی راهیان پیشرفت و آبادانی باهدف ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان پایه‌های متوسط اول و دوم از پیشرفت و دستاوردهای صنعت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تأسیسات و عملیات انبار نفت شهید نصرتی این منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حسین عبدلی؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در حاشیه این بازدید گفت: امید و بصیرت‌افزایی از کلیدواژه‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری در لزوم اجرایی کردن جهاد تبیین بیش‌ازپیش بایستی به نسل جوان منتقل شود.

عبدلی با بیان این مطلب افزود: در زمانی که تمامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال القای جو ناامیدی به نسل جوان هستند، امید و بالندگی به آینده باید در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تقویت شود و ما به‌عنوان نیروهای فرهنگی در مجموعه‌های صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی توانایی‌های مجموعه خود که با مجاهدت نیروهای بومی و کشوری به وجود آمده را به نسل جوانان معرفی کنیم و ایشان را از نزدیک با این دستاوردها آشنا کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و عطف به دستور مدیرعامل پالایش و پخش دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی روابط‌عمومی وزارت نفت، امروز جمعه هم‌زمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی بیش از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان فرزندان همکار از تأسیسات و عملیات انبار نفت شهید نصرتی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی بازدید کرده و از نزدیک با واحدهای عملیاتی و دستاوردهای این مجموعه عظیم کشور آشنا شدند.

عبدلی عنوان کرد: این سلسله بازدیدها باهدف آشنایی جوانان با دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف راه‌اندازی شده است و در مدت کوتاه از شکل‌گیری این حرکت شاهد اثرات مثبت، استقبال خوب دانش‌آموزان و دانشجویان از این حرکت در سرتاسر مجموعه‌های وزارت نفت بوده‌ایم.

ایشان ادامه داد: تمامی تلاش خود را در راستای تبیین و بصیرت‌افزایی نسل جوان بکار بسته‌ایم، نشان‌دادن دستاوردها و پیشرفت‌ها به دانش‌آموزان در اوج تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی بسیار ضروری است تا آنان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی بدانند که سربازان بعدی این جهاد در سنگرهای مختلف صنعتی و علمی وی هستند.

اردوهای راهیان پیشرفت باهدف آشنایی ملموس‌تر نسل جوان با دستاوردهای علمی، پژوهشی و فنّاوری‌های بومی کشور برگزار که مدیر و مهندسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود روایتگر این اردوهای بازدیدی هستند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از