حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان خبر داد:

خسارت ۳۵۵ میلیاردی سیل به روستاهای میامی

خسارت ۳۵۵ میلیاردی سیل به روستاهای میامی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از خسارت ۲ میلیارد تومان در حوزه آموزش‌وپرورش، ۳۵۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و در بخش آبفا بالغ بر ۳ میلیارد و هفتصد هزار تومان خبر داد.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به ارزیابی خسارت سیل به شهرستان میامی، گفت: طبق دستور ابلاغی استاندار سمنان در جلسه مدیریت بحران، قرارگاه نوسازی و بهسازی بخش کالپوش به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تشکیل این قرارگاه را یکی از مهم‌ترین تصمیمات جلسات مدیریت بحران عنوان کرد و افزود: این قرارگاه با مدیریت و حضور مستمر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تا رفع کلیه مشکلات این منطقه در منطقه کالپوش ادامه خواهد یافت.

طاهریان خاطرنشان کرد: برای پیگیری مطالبات مردمی دو مکاتبه با وزیر کشور صورت‌گرفته است که با پیگیری استاندار وزیر کشور با درخواست اعتبار اضطراری موافقت کردند.

وی در رابطه‌ با ارزیابی خسارات وارده سیلاب افزود: تاکنون ۲ میلیارد تومان در حوزه آموزش‌وپرورش، ۳۵۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و در بخش آبفا بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان ارزیابی شده و در سایر بخش‌ها ارزیابی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان به‌خاطر خسارات وارد شده به مردم منطقه ضمن ابراز همدلی اذعان داشت: مسئولین استانی و شهرستانی با همه توان برای رفع مشکلات در کنار مردم منطقه خواهیم بود.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از