حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان :

انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است

انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای شگفت و بی‌نظیر در دنیا محسوب می‌شود که نمونه بارز این انقلاب در هیچ جای تاریخ جهان تجربه نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران؛ گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای شگفت و بی‌نظیر در دنیا محسوب می‌شود که نمونه بارز این انقلاب در هیچ جای تاریخ جهان تجربه نشده است به‌نحوی‌که شیرینی و تلخی‌های آماج پیچ‌وخم‌های مسیر انقلاب همانند زمان پیامبر (ص) می‌توان بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تمام دغدغه‌های زمان پیامبر مکرم اسلام (ص) را می‌توان با زمان حال مقایسه کرد در زمان رسول خدا اطرافیان با فتنه و دسیسه‌ها تلاش می‌کردند پیامبر گرامی اسلام وجود نداشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: نمونه بارز این دسیسه‌ها حضور قبایل مختلف برای به‌شهادت‌رساندن رسول خدا در بستر خواب بود که با اقدام امیرالمؤمنین (ع) فتنه‌های دشمنان برملا شد. در زمان حال مردم با حضور در صحنه از دین و. رهبری محافظت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: برخی از مسئولین اذعان دارند که باید مردم را وارد صحنه کرد و این در حالی است که این طرز تفکر اشتباه است چرا که مردم همیشه در صحنه بوده و هستند مردم با بودن در صحنه عملکرد مسئولین را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی ضمن اشاره به خفقان و ظلم و ستم دوران پهلوی تصریح کرد: در دوران پهلوی به‌خاطر ظلم‌ها و غارت‌هایی که صورت می‌گرفت مردم وارد صحنه شدند تا اعلام کنند ما خودمان آینده را ترسیم خواهیم کرد و نمی‌گذاریم ظالمان بیشتر از این بر ما ظلم کنند که با اتحاد و همدلی در مقابل شاه ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان ضمن اشاره به کلام خداوند در قرآن کریم اظهار کرد: در پیروزی ۱۳۵۷ مردم نشان دادند که آینده متعلق به مستضعفین است و اگر جان خود را از دست دهند از باور خود دست بر نمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان افزود: ملت ایران همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و با حضور همیشگی در رسوم سرنوشت‌ساز کشور به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بار دیگر از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از