حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
رئیس ستاد عتبات عالیات استان سمنان:

استان سمنان ۳۵ موکب اربعین دارد

استان سمنان ۳۵ موکب اربعین دارد

رئیس ستاد عتبات عالیات استان سمنان از برپایی ۳۵ موکب اربعین توسط خادمان حسینی و هیأت‌های مذهبی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ جبار دوست‌محمدیان شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ خادمیان موکب‌های اربعین استان سمنان که در دامغان برگزار شد، گفت: استان سمنان در اربعین امسال مجموعاً ۳۵ موکب را به همت خادمان حسینی برپا خواهند کرد.

6 هزار خادم در اربعین امسال خدمت‌رسانی می‌کنند

وی با بیان اینکه این موکب‌ها بحث اسکان، تغذیه، مسائل فرهنگی، رسانه‌ای و … را بر عهده دارند، افزود: ۳۲ موکب از این تعداد در داخل کشور عراق و سه موکب در مرز مهران پذیرای مردم خواهد بود.

رئیس ستاد عتبات استان سمنان همچنین بیان کرد: 6 هزار خادم موکب‌های اربعین امسال از استان حضور داشته و به ارائه خدمات رسانه‌ای، درمانی، بهداشتی، مشاوره و مذهبی، تغذیه و اسکان و … می‌پردازند.

بسیجیان آماده خدمت‌رسانی به مواکب هستند

فرمانده سپاه استان سمنان در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در پیاده‌روی اربعین حسینی همه افراد با مذاهب مختلف شرکت می‌کنند و این نشان عشق با امام حسین (ع) است، تأکید کرد: بسیجیان استان آماده خدمات‌رسانی و کمک برای هرچه بهتر ارائه خدمات‌رسانی به زائران و برپایی مواکب هستند.

شهرستان دامغان 4 موکب دارد

رئیس ستاد عتبات‌عالیات دامغان نیز با بیان اینکه این شهرستان چهار موکب در اربعین امسال دارد، تأکید کرد: مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را می‌توانند به این موکب‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه موکب‌های دامغان در نجف و کربلا برپا خواهد شد، تأکید کرد: کمک‌های مردمی می‌تواند در ارتقای خدمت‌رسانی موکب‌ها به زائران اربعین بسیار مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از