حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
یادداشت؛

اشک‌های داغدیده این مردم مظلوم را نمی‌بیند

اشک‌های داغدیده این مردم مظلوم را نمی‌بیند

امام موسی صدر جمله‌ای بسیار در خور تفکر فرمود: اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند ما در کنار شیطان می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، وقتی به تصاویر جنایات فجیع و غیرقابل‌تصور رژیم غاصب اسرائیل نگاه می‌کردم و به دروغ‌های ۷۵ساله پی‌درپی رسانه‌های دشمن در خصوص این همه جنایت دقت می‌کردم. چهره‌ای ملعون و در خور تنفر از اسرائیل و هم‌پیمانانش در ذهنم تجسم می‌بست.

عکس کشته‌شدن نوزادان، کودکان، نوجوانان و هزاران جوان که به‌خاطر دفاع از سرزمین مادری خود با دستان خالی و بدون هیچ‌گونه دفاع و آسایشی در حال مبارزه با این رژیم غاصب و بانیان قدرت‌بخشیدن به این خانه پوشالی هستند. حتی ابلیس هم در مقابل این همه حیله و نیرنگ این جماعت یهود کم آورده است.

ابلیس با آن همه شگرد و نیرنگ در تفکرات خود به شگردهای اسرائیل و آمریکا برای بکار بردن فریب انسان‌ها می‌اندیشد.

 

امام موسی صدر جمله‌ای بسیار در خور تفکر فرمود: که اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند ما در کنار شیطان می‌ایستیم. شیطانی که خود عامل نابودی و به فنا رفتن نسل پاک انسانیت هست حال نسبت به اسرائیل جنایت‌کار قابل‌قبول‌تر است.

در زمان کنونی که غم مردم مظلوم فلسطین در دل مسلمان و غیرمسلمان رخنه کرده خطاب من به برخی جوانان کشورم ایران است که چگونه می‌شود با دیدن این همه جنایات باز هم برخی جوانان ناآگاه و کوته‌فکر بجای زیرسؤال‌بردن رژیم غاصب و شر مطلق جهان، مردم مظلوم فلسطین را زیر سؤال ببرند؟

 

برخی جوانان که فقط گوش‌به‌زنگ رسانه‌های دروغ و فریبنده کشور آمریکا، انگلیس، اسرائیل منحوس هستید و اسرائیل را در کنار آمریکا به‌عنوان شر مطلق جهان قلمداد نمی‌کنید و در تصورات خود بدون آگاهی کامل از فتنه‌های هزار رنگ دشمن قدم در راستای اهداف و برنامه‌های دشمنان بر می‌دارند.

چگونه با دیدن تصاویر واقعی این فجایع در فضای مجازی باز هم به دفاع از رژیم منحوس ابراز شادی کردید و اشک‌های داغدیده این مردم مظلوم را نمی‌بیند.

در هر کشوری حتی کشورهای خوار و خفیف توسعه‌یافته مانند آمریکا و انگلیس فقر، بیکاری، فساد مالی و فساد اجتماعی هم هست کشورهایی که ادعای ابرقدرتی در هر زمینه‌ای هستند چرا مشکلات این کشورهای به‌ظاهر مدافع حقوق بشر و پر زرق‌وبرق را نمی‌خواهید ببینید.

خون‌های پاک زیادی برای وجب‌به‌وجب خاک کشور عزیزم ایران ریخته شده پس چرا برخی قدمی به‌جز زیرسؤال‌بردن ارزش‌های انسانی خود بر نمی‌دارند و ...

یادداشت:م.محمدی

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از