حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج اساتید استان سمنان:

اغتشاشات سال گذشته نتیجه عصبانیت دشمن بود

اغتشاشات سال گذشته نتیجه عصبانیت دشمن بود

مسئول بسیج اساتید استان سمنان گفت: با حضور دولت سیزدهم کشور توانست در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند و اغتشاشات سال گذشته نتیجه عصبانیت دشمن از این پیشرفت‌ها بود.

مجتبی سالک بیدختی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به توطئه شوم و درعین‌حال پیچیده دشمن در اغتشاشات سال گذشته، گفت: قطعاً هدف اصلی دشمن از این آشوب و ناامنی ویران کردن ایران آباد و جلوگیری از پیشرفت کشور در ابعاد مختلف بود.

 

مسئول بسیج اساتید استان سمنان در ادامه افزود: با حضور دولت سیزدهم کشور در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی توانست به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند و این موضوع سبب عصبانی شدن دشمن شده و آنها به دنبال توطئه‌ای برای جلوگیری از قدرت‌افزایی ایران اسلامی شدند.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: فوت مهسا امینی تنها شتاب‌دهنده‌ای برای شروع عملیات آنها بود و در عمق ماجرا استعمارگران از این موضع به دنبال بهره‌برداری به نفع خود بودند به‌طوری‌که موج اعتراضات سلبریتی‌ها و سپس جنگ ترکیبی تمام‌عیار بر علیه کشور به‌وضوح این برنامه‌ریزی را نشان می‌داد.

 

بنا به گفته مسئول بسیج اساتید استان سمنان، جهاد تبیین و بیانات مقام معظم رهبری و افشاگری ایشان از توطئه‌های شوم دشمن سبب شد بار دیگر مردم راه خودشان را از آشوبگران جدا کرده و کشور مجدد به آرامش بازگردد.

 

سالک بیدختی تصریح کرد: همان‌طور که معظم له فرمودند، دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد و اتحاد و ایمان مردم ایران را نادیده گرفت و این موضع سبب شد برخلاف تصورات و توطئه‌های آنها شکست نصیبشان شود.

 

مسئول بسیج اساتید استان سمنان عنوان کرد: در آشوب‌ها و اغتشاشات سال گذشته چهره منافق و دشمن به‌خوبی نمایان شد و این موضوع سبب شد درحالی‌که دشمن به دنبال یک فتنه بزرگ و تقسیم کشور بود با شکست بزرگ روبرو شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به سخنان امام صادق (ع) دراین‌خصوص بیان کرد: این قبیل تحرکات برکاتی نیز داشت همان‌طور که امام صادق (ع) می‌فرمایند: نگران فتنه نباشید فتنه باعث می‌شود معاندان و دشمنان شما نابود شوند و کشور از وجود فتنه‌گران پاک شود.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از