حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر حزب توسعه و عدالت ایران در سمنان:

اغتشاشات سال گذشته یک جنگ تمام عیار بود

اغتشاشات سال گذشته یک جنگ تمام عیار بود

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در سمنان گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با بهره‌گیری از تجربیات و بررسی نقاط ضعف کشور در سال‌های گذشته توانسته بود با برنامه‌ریزی حساب شده کشور را به آشوب بکشاند.

محمدمهدی شفیع‌زاده برمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اعتراضات سال گذشته با شعار کذایی «زن زندگی، آزادی» گفت: اعتراضات سال گذشته نتیجه برخی مشکلات داخلی و همچنین یک توطئه‌چینی گسترده از سوی استعمارگران خارجی بود که به شکل آشوب گسترده خود را نشان داد.


وی در ادامه ابراز کرد: هدف استعمارگران خارجی کاملاً مشخص و برنامه‌ریزی برای براندازی نظام مقدس اسلامی بود که باهدف قراردادن یک دختر کرد و تحریک احساسات عمومی آغاز شد.


بنا بر گفته شفیع‌زاده‌برمی، دشمن در اطراف مرزهای ایران تمامی نیروهای خود از گروه‌های مختلف را مجهز کرده بود که با ناآرام‌شدن اوضاع داخلی وارد کشور شوند و در ۲۸ کشور متحد خود ۷۴ پایگاه نظامی ناتو را مجهز کرده بود.


دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در سمنان ابراز کرد: دشمن از تجربیات خود در آشوب‌های سال گذشته بهره گرفته و نقاط ضعف کشور را شناسایی کرده بود و به همین خاطر در آشوب خود با یک برنامه‌ریزی حساب شده و بهره‌گیری از تمام توان خود وارد عمل شد که به خواست خداوند با شکست مواجه شد.


وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم و افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی و پیشرفت‌های ایجاد شده در کشور در زمینه‌های مختلف از جمله برقراری ارتباط با سایر کشورها و همچنین حل بحران کرونا دشمن از ایران اسلامی عصبانی شده و به همین خاطر به دنبال نامید کردن مردم از این دولت برآمدند.


شفیعی به برخی مشکلات داخلی هم اشاره کرد و بیان داشت: البته ناگفته نماند برخی مدیران ناکارآمد داخلی نیز در ایجاد بحران و آشوب کمک‌کننده بودند و با عدم شفافیت و پاسخگو نبودن زمینه اعتراض را فراهم کردند.


بنا بر گفته دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی توجه مسئولین را باید به این نکته جلب کرد که یکی از علل ناکامی اغتشاشات سال گذشته نداشتن رهبری واحد و به ابتذال کشیده‌شدن اعتراضات بود که اگر موضوع به شکلی دیگر بود و این اعتراضات با رهبری و یک ایدئولوژی مناسب همراه می‌شد شاید به‌راحتی قابل‌حل شدن نبود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از