حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:

امام پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان است

امام پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهرود گفت: بیداری جهانی در حمایت از مردم فلسطین الهام گرفته از نهضت امام خمینی (ره) است.

عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به گستردگی بحث نظریه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، کندوکاو در این حوزه را ضروری دانست و با منطبق دانستن دیدگاه‌های رهبری و امام راحل (ره) در مباحث تمدنی اسلام و غرب، رابطه امام و رهبری را استاد شاگردی توصیف کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهرود افزود: امروز شناخت اندیشه‌های امامان انقلاب برای عموم مردم خصوصاً جوانان و جامعه نخبگانی ضرورت دارد و اگر این اندیشه‌ها به‌طورجدی تبیین نشود و مورد تحقیق و بررسی قرار نگیرد تحریف آن توسط بدخواهان باعث اضمحلال فرهنگ ملی و اسلامی ما خواهد شد.

یونسیان با ناکافی دانستن اقدامات صورت‌ گرفته برای شناخت و نشراندیشه‌های امام (ره) ادامه داد: نهضت امام خمینی(ره) از زمان پیروزی انقلاب اسلامی هرگز متوقف نشده، بلکه در حال گسترش در عرصه بین‌المللی است.

وی همچنین تصریح کرد: گسترش و صدور انقلاب در دنیا را به شکل عمده‌ای مدیون هدایت درست و عالمانه مقام معظم رهبری به‌عنوان شاگرد ممتاز این نهضت هستیم.

این مقام مسئول بیداری جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها را الهام گرفته از نهضت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم آموزه‌های دینی و اسلامی و رهنمودهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا، به‌زودی طرف‌داران بسیاری را در دنیا به خود جذب خواهد کرد و با تغییر معادلات جهانی موج عظیمی را برای آزادسازی فلسطین و قدس شریف از چنگال اسرائیل به راه خواهد افتاد.

یونسیان در نهایت با اشاره به اهمیت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بازتاب آن را بسیار مهم دانست و افزود: امسال با توجه به‌ شهادت آیت‌الله رئیسی و شرایط بیداری جهانی، مردم آزادی‌خواه ایران و جهان بی‌صبرانه منتظر شنیدن رهنمود‌های راه‌گشای ایشان هستند تا در این شرایط حساس تاریخی بتوانند در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های ایادی آمریکا و صهیونیست جهانی بکار گیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از