حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
محقق و پژوهشگر برتر بسیجی:

امروز تفکر بسیجی در جهان جاری است

امروز تفکر بسیجی در جهان جاری است

محقق و پژوهشگر برتر بسیجی گفت: امروز فرهنگ بسیج از نظام مقدس اسلامی به سایر کشورها سرایت کرده و موجب شکل‌گیری جریان مقاومت در دنیا شده که امروز همه دنیا را متحیر ساخته است.

سیف‌الله سعدالدین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه بسیج یک جریان فکری کارآمد از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دنبال مشارکت همه مردم در امور کشور تحت شاکله‌ای به نام بسیج بود.

 

این محقق و دانشمند پر استناد یک درصد برتر دنیا در ادامه افزود: نقش بی‌بدیل بسیج در گذرگاه‌های مهم کشور و کمک به حل بحران‌ها در کشور قابل‌انکار نیست و این مهم را مدیون تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 

بنا به گفته این نخبه بسیجی، امروز فرهنگ بسیج از نظام مقدس اسلامی به سایر کشورها سرایت کرده و موجب شکل‌گیری جریان مقاومت در دنیا شده که امروز همه دنیا را متحیر ساخته است.

 

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: غلبه بر داعش بی‌منطق و همچنین پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در غزه و فلسطین نتیجه تفکر بسیجی است که موجب افتخار ما ایرانیان خواهد بود.

 

این محقق و پژوهشگر برتر خاطرنشان کرد: اساتید با الگوگیری از شخصیت‌های برجسته‌ای مانند شهید چمران باید مسیر تفکر بسیجی را رد جامعه جهت ارائه الگوی حکمرانی اسلامی در پیش گیرند تا بتوانند با این تفکر و علم خود هم‌زمان با یکدیگر مشکلات و مسائل کشور را حل کنند.

 

سعدالدین ابراز کرد: در حال حاضر برای ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند تدوین احکام حکمرانی هستیم که از طریق القا به دانشجویان می‌تواند به سرانجام برسد.

 

وی همچنین ابراز کرد: در حال حاضر مسئله مظلومیت غزه و فلسطین در سطح جهان مطرح است و نیاز است اساتید با حمایت از مظلوم و محکوم‌کردن ظالم با این رژیم جعلی مبارزه کنند.

 

بنا به گفته این محقق و پژوهشگر برتر، رژیم غاصب کودک‌کش با کوچاندن عده‌ای از یهودیان از سراسر دنیا به فلسطین و ساختن شهرک‌های جعلی به دنبال نسل‌کشی و ایجاد هویت برای خود است درحالی‌که این تفکر مسموم باید نابود شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از