حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

امروز مردم سمنان با جبهه مقاومت هم‌صدا شدند

امروز مردم سمنان با جبهه مقاومت هم‌صدا شدند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز دانش‌آموزان و آحاد مردم سمنان با آزاد مردان جبهه مقاومت هم‌صدا شدند و فریاد نسل نوین آرمانی در دفاع طوفانی را فریاد زدند.

سردار منصور شوقانی در حاشیه راهپیمایی باشکوه استکبارستیزی ۱۳ آبان شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: راهپیمایی امسال با دفاع جانانه طوفان الاقصی مصادف شده است و دانش‌آموزان سمنانی امروز با آزاد مردان جبهه مقاومت هم‌صدا شده و نسل نوین آرمانی در دفاع طوفانی را فریاد می‌زنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم است، اظهار کرد: مردم ایران، امت اسلام به میدان آمده و امروز مردم با تمام توان آمده‌اند تا از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

 

شوقانی اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که این حضور و اعلام برائت از مشرکین کمکی بزرگ برای مبارزان فلسطین خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در میدان است و تمام توطئه‌های استکبار به رهبری آمریکا با حضور مردم و امت اسلامی خنثی خواهد شد و آینده درخشانی از آن جبهه اسلام و مقاومت خواهد بود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: یک حکومت اگر بخواهد هویتی داشته باشد و ابراز وجود کند باید مردم آن را قبول داشته باشند، امروز این جمعیت که به صحنه آمده‌اند، نه فقط به عشق انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و اسلام، بلکه با حضور خود یک انزجار عمومی علیه استکبار جهانی را نشان می‌دهند.

 

شوقانی ابراز کرد: امروز مردم برای پاسداشت اقدامی که حضرت امام علیه استکبار انجام داد گرد هم آمده‌اند و ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مظلومیت و حمایت خود را از مردم غزه نشان دادند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نهایت بیان کرد: حامیان اصلی این رژیم که امریکا و استکبار جهانی است بدانند و ببینند که مردم در همه دنیا بر علیه این غده سرطانی و فرزند ناخلف امریکای جنایت‌کار به خروش آمده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از