حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

امروز نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی است

امروز نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: امروز تمام مردم جهان در راستای محکوم‌کردن جنایات و تعدی و ظلم رژیم غاصب به‌پاخاسته‌اند و این روز نقطه عطفی در استکبارستیزی ملت ایران است.

سید جمال وزیری محبوب در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود اشاره کردند موضوع فلسطین تنها بحث درگیری میان دو کشور نیست؛ بلکه موضوع  میان حق و باطل است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در ادامه افزود: امروز تمام مردم جهان در راستای محکوم‌کردن جنایات و تعدی و ظلم رژیم غاصب به‌پاخاسته‌اند و این روز نقطه عطفی در استکبارستیزی ملت ایران است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور پرشور خود در روز استکبارستیزی سیلی محکمی بر دهان استکبار زده‌اند و این رژیم‌های غاصب و ضحاک باید بدانند در برابر عزم و اراده ملت‌ها بسیار ضعیف و ناتوان و رو به افول هستند.

 

وی تصریح کرد: نسل جوان ما با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل نشان دادند که نسل به نسل پیرو رهبر خود و آماده حضور در میدان بوده و آنها همان نسل سلیمانی‌ها و حججی‌ها هستند.

 

 بنا به گفته این مقام مسئول برای نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی، باید جهان اسلام در کنار هم باشند؛ چون به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت و اتحاد مسلمانان از ضروریات دینی همانند نماز و روزه بوده و باید در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات جهان اسلام ثابت‌قدم باشند و خروجی اعمال و عبادات و رازونیاز مسلمانان، تصمیم‌گیری بلندمدت برای امت اسلامی و رفع مشکلات و نجات آنان باشد.

 

وزیری بیان کرد: امروز باید جامعه جهانی در برابر جنایات بی‌شماری که در حق مردم مظلوم غزه انجام می‌شود برخورد قاطع داشته و عاملان این کشتارهای جنگی نیز محاکمه شوند و از سوی دیگر مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند؛ چون رژیم جعلی جنایت‌کار و کودک‌کش کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده و به آنها ظلم و ستم روا می‌دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از