حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان:

امروز کشور نیازمند هم‌افزایی است

امروز کشور نیازمند هم‌افزایی است

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان باتوجه‌به شرایط فعلی در کشور گفت: امروز باید همه جناح‌ها و سلایق سیاسی گوش‌به‌فرمان رهبری بوده و مناقشات سیاسی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شمس‌الدین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه تنش‌های سیاسی طبیعت یک حکومت پویا و سرزنده است، گفت: در تمام این سال‌ها در جمهوری اسلامی ایران بن‌بست وجود نداشته و ناکامی سیاسی و واژگانی ازاین‌قبیل در جمهوری اسلامی معنا و مفهوم ندارد.

 رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در ادامه با بیان اینکه ولایت‌فقیه در کشور ما سبب ایجاد همبستگی و اتحاد شده و در برابر خودکامگی‌ها ایستاده است، افزود: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی یک موجی از غم و اندوه بر کشور مستولی شده بود و حتی بازارهای سکه و طلا و ارز هم رو به فزونی بود و رهبر معظم انقلاب تنها با یک جمله تسکین‌بخش خود سبب شدند آرامش به کشور بازگردد. 

شمس‌الدین خاطرنشان کرد: همه شاهد سخن رهبر معظم انقلاب بودند و تنش‌ها نه‌تنها از بازار ارز و طلا بلکه از قلب مردم نیز با سخنان ایشان فروکش کرد.

وی همچنین تصریح کرد: رسانه‌ها در این میان رسالت مهمی برعهده دارند و می‌بایست با روشنگری و ایجاد موج همدلی و اتحاد سبب شوند گروه‌ها و جناح‌های مختلف با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و اگرچه مناقشات سیاسی همواره در طول سال‌های پس از انقلاب وجود داشته و این امری بدیهی است.

شمس‌الدین همچنین ابراز کرد: شاید کمتر کشوری مانند ایران وجود داشته باشد که بعد ازدست‌دادن رئیس‌جمهور به‌فوریت بتواند ارکان نظام را تعیین تکلیف کند و این نشان از اقتدار و ثبات داخلی کشور دارد به‌طوری‌ که شاهد بودیم مجلس منسجم تشکیل و اعضای آن تعیین شد. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: در حال حاضر بحث مهم انتخاب رئیس‌جمهور اصلح هست و اینکه کدام گروه رأی بیاورد، باید صبر کنیم و منتظر اتفاقات آینده باشیم و در این میان شورای نگهبان وظیفه مهمی را در جهت تأیید صلاحیت افراد برعهده دارد.

وی متذکر شد که در شرایط فعلی می‌بایست همه گروه‌ها و جناح‌ها فارغ از هرگونه سلایق سیاسی تنها گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشند.

بنا به گفته شمس‌الدین، بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی نه‌تنها هیچ کشوری در برابر ایران اسلامی موضع نگرفته و هیچ‌کس به طمع نفوذ و تسلط بر کشور قرار نگرفت؛ بلکه همه کشورها با لحنی امیدوارکننده و همدل پیام‌های تسلیت خود را ابراز کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از