حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه گرمسار:

انتخاب فرد اصلح، راه تحقق آرمان‌های انقلاب است

انتخاب فرد اصلح، راه تحقق آرمان‌های انقلاب است

امام جمعه گرمسار گفت: باید تلاش کنیم با انتخاب شایسته‌ترین فرد راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار سازیم.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه انتخابات برای کشور یک امر حیاتی است گفت: انتخابات شاخصی حیاتی برای اقتدار کشورمان است و یقیناً عدم مشارکت موجب اعمال تحریم و شیطنت‌های متعدد توسط بیگانگان می‌شود.

وی در ادامه افزود: انتخابات از حیث‌های مختلفی حائز اهمیت است و یک امر تک‌بعدی نیست، انتخابات در همه مسائل مانند فرهنگ، اقتصاد، اعتبار، اقتدار و آینده ملت تأثیرگذار است. 

امام جمعه گرمسار ابراز کرد: در وهله اول‌ شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده ایران انتخاب می‌شود باید ولایت‌مدار باشد و اصلح‌ترین فرد در آزمون پیش‌روی ملت کسی است که بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد. 

وی با اشاره به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب بر اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: امیدوارم اولاً با مشارکت بالا زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی فراهم شود، ثانیاً با انتخاب شایسته‌‌‌ترین فرد، راه برای تحقق آرمان‌‌‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌‌‌های متعالی اسلام و انقلاب، رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار شود. 

آرامی در ادامه خاطرنشان کرد: فضای انتخابات باید در چهارچوب رقابت سالم باشد و تبعات رقابت‌های انتخاباتی تنها محدود به ایام برگزاری انتخابات نیست و آثار میان‌مدت و بلندمدت دارد، تبعاتی که می‌توانند برای عقبه اجتماعی کشور امواج التهاب یا آرامش را به ارمغان آورند یا موریانه‌های تردید و بدبینی نسبت به ساختار کشور را به جان افکارعمومی بیندازند. 

وی همچنین عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای برای تخریب، تهمت، اهانت، بدگویی و نظایر آن نسبت به رقبای انتخاباتی وجود ندارد و همه نامزدها موظف به رعایت اخلاق و تحق منویات رهبری در این زمینه هستند.

آرامی در نهایت ابراز کرد: موضوعی که باید به آن توجه داشته باشیم، این است که مدیریت اجرایی و سیره شهید آیت‌الله رئیسی موجب شد که مکتب حاج‌قاسم  در همه ابعاد و زوایای مختلف ادامه یابد و ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه این مسیر فردی اصلح را برای ریاست‌جمهوری کشورمان برگزینیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از