حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه شهرستان دامغان:

ایرانیان در روز قدس پاسخ صهیونیست‌ها را می‌دهند

ایرانیان در روز قدس پاسخ صهیونیست‌ها را می‌دهند

امام‌جمعه شهرستان دامغان گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار زده و نشان می‌دهند که ملت فلسطین تنها نیست و این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به حوادث اخیر در نوار غزه گفت: سال‌هاست ملت مظلوم فلسطین تحت سیطره و ظلم صهیونیست‌ها قرار دارند، اما در حوادث خون‌بار چند ماه اخیر ماهیت پست رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شد.

امام‌جمعه شهرستان دامغان در ادامه افزود: این حوادث اگر چه برای مردم فلسطین رنج‌آور است؛ اما موجب شد جهانیان چهره زشت این رژیم غاصب را بهتر شناخته و بدانند که آنها برای رسیدن به خواسته‌های پلیدشان از هیچ ظلمی دریغ نمی‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد که هدایت و پشتیبانی امریکا جرئت چنین خونخواری را به صهیونیست‌ها داده و آنها تمام این جنایات را با چراغ‌سبز استعمارگر بزرگ انجام می‌دهند و هدفشان نسل‌کشی و از بین بردن زنان و کودکان فلسطینی است تا بتوانند بر سرزمین‌های آنها تسلط پیدا کنند.

وی همچنین با ابراز تأسف از سکوت جامعه جهانی و حکام کشورهای عربی ابراز کرد: مردم غزه در حالی با کمبود مواد غذایی و دارو و ابتدایی‌ترین امکانات اولیه در حال گذراندن زندگی هستند که عده‌ای از کشورهای عربی همچنان یا سکوت کرده و یا به حمایت‌های مالی خود از صهیونیست‌ها ادامه می‌دهند که می‌بایست در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

امام‌جمعه شهرستان دامغان بیان کرد که انتظار می‌رود مجامع جهانی و بین‌المللی  مانند سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل این وحشی‌گری‌ها واکنش و عکس‌العمل نشان داده و به مسئولیت واقعی خود عمل کنند.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان، جنایات اخیر صهیونیست‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و قطعاً این جنایات با پاسخ کوبنده مردم ایران در روز قدس همراه خواهد شد.

رستمیان در نهایت ابراز کرد: انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار  زده و نشان دهند که ملت فلسطین تنها نیست و این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از