حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه میامی:

ایران بزرگ‌ترین قدرت خاورمیانه است

ایران بزرگ‌ترین قدرت خاورمیانه است

امام جمعه میامی گفت: ایران در حال حاضر بزرگ‌ترین قدرت خاورمیانه است و آمریکا دیگر قدرت برتر نیست و روزبه‌روز به سمت افول پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی با اشاره به اینکه امروز دیگر قدرت در خاورمیانه در دست آمریکا نیست، گفت: امروز قدرت در دست جبهه مقاومت و ایران است.

امام جمعه میامی در ادامه افزود: امروز شاهد آن هستیم که در جنگ غزه، اسرائيل زمین‌گیر شده که نشان از زوال این رژیم جنایت‌کار است و جوامع جهانی نیز جنایات آن‌ها را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران بیان کرد: امروز خواسته مردم این است که هرچه زودتر جبهه مقاومت با انجام عملیات «وعده صادق ۲» انتقام شهادت هنیه را بگیرد و دل امت اسلامی را شاد کند.

عزیزی همچنین تصریح کرد: اگر مسئولان به‌دنبال پیشرفت و بهبود وضع موجود هستند باید کار اساسی انجام دهند و در این راستا ابتدا می‌بایست با فساد مبارزه شود و سپس به جوانان اعتماد شود. 

وی با اشاره به نزدیکی  سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج) اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما در عصر غیبت انتظار ظهور است که می‌بایست زمینه‌های آن فراهم شود و با صبر و بردباری منتظر واقعی آن حضرت باشیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از