حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه موقت دامغان:

ایران قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد

ایران قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد

امام جمعه موقت دامغان گفت: نظام و کشور قوی با حضور همیشه در صحنه مردم شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فوادیان ظهر امروز در آخرین نماز جمعه تیر ۱۴۰۳ شهر دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن عرض تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع) امسال نیز همانند سنوات گذشته همراه با شور و شعور عزاداران برگزار و اقامه شد. 

 امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه عده‌ای دشمن شادکن با پوشش‌های نامناسب در عزای حسینی شرکت کردند، افزود: این افراد که قصد جریحه‌دار کردن مراسم عزای حسینی را داشتند نتوانستند از گرمی و سوز عزای حسینی ذره‌ای بکاهند، بلکه مجلس عزای امام حسین با عزت و اقتدار تمام و به خوبی و بهتر از هر سال برگزار شد. 

فؤادیان با اشاره به حضور معنادار جوانان در عزای حسینی، گفت: حضور بسیار خوب و معنادار جوانان و ابراز عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم امسال قابل تقدیر است. 

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی‌ اظهار کرد: پیروز اصلی انتخابات ملت ایران است که به شکل گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کردند. 

خطیب جمعه دامغان با تأکید بر اینکه نظام و کشور قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد، گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی‌ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به اقتدار و عظمت ایران افزودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از