حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
سرپرست معاونت بازرسی اداره صمت استان سمنان:

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان است

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان است

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در سطح این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی اداره صنعت و معدن و تجارت استان سمنان، حمیدرضا طحان با اعلام این خبر گفت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت‌تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: در این طرح، نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی موردنظر به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

 

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صمت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در این ایام در دو مقطع صبح و بعدازظهر بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره‌بار نظارت و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پر مصرف را رصد و پایش قرار خواهند داد.

 

طحان همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورت‌حساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از