حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل زندان‌های استان سمنان خبر داد:

7 زندانی در انتظار رضایت اولیای دم

7 زندانی در انتظار رضایت اولیای دم

مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: گروه‌های مختلف مردمی در ایام محرم به عشق امام حسین (ع) برای کسب رضایت از اولیای دم ۷ محکوم قطعی زندان شاهرود تلاش کنند تا از قصاص رهایی یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط عمومی اداره زندان‌های استان سمنان، امید کهربایی  با اشاره به «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم»، و جلب رضایت اولیای دم در ایام محرم، گفت: رضایت چهار محکوم به قصاص در سال گذشته با تلاش صلح‌یاران گرفته شد و آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با تأکید بر اینکه بخشش و ایجاد صلح باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، افزود: ارزش و اهمیت ایجاد صلح و سازش میان افراد جامعه و رفع دشمنی‌ها میان مردم، برای ما اهمیت به‌سزایی دارد و این صلح و سازش‌ها در میان مردم از ارزش و جایگاه خاصی بهره‌مند است.

 وی با بیان اینکه اگر چه قصاص یک حق است اما گذشت از قصاص از ناحیه اولیای دم به عشق امام حسین (ع) دارای برکات فراوانی است، اظهار کرد: گروه‌های مختلف مردمی در ایام محرم به عشق امام حسین (ع) برای کسب رضایت از اولیای دم هفت محکوم قطعی زندان شاهرود تلاش کنند تا از قصاص رهایی یابند.

 کهربایی تصریح کرد: صلح‌یاران شاهرودی با تقسیم کار انجام شده از امروز پیگیر کسب رضایت از اولیای دم به عشق امام حسین (ع) خواهند رفت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از