حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

برخی تخریب‌های انتخاباتی قابل جبران نیست

برخی تخریب‌های انتخاباتی قابل جبران نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: برخی اظهارنظرها و تخریب‌ها به‌ویژه از سوی هواداران نامزدها قابل جبران نیست، چرا که توسط مردم ارزیابی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام  والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه سه‌شنبه در همایش «وحدت و انسجام، عزت و اقتدار» با تأکید بر اینکه نبرد حق و باطل در طول تاریخ همواره وجود داشته و ادامه نیز خواهد یافت، افزود: رهبر معظم انقلاب به‌تازگی فرمودند انتخابات بسیار مهم است و همگان باید برای افزایش مشارکت در آن تلاش کنند، چگونه و با کدام تحلیل می‌توان گفت اگر مشارکت در انتخابات افزایش یابد انقلاب از دست می‌رود؟

امام جمعه سمنان اضافه کرد: سکان‌دار کشتی انقلاب اسلامی تشخیص می‌دهد که حضور مردم در انتخابات چه دستاوردها و ثمراتی به دنبال دارد؛ زیرا دشمنان می‌دانند رأی مردم در انتخابات نشانگر میزان علاقه آنان به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مشارکت انتخاباتی چالش‌ساز نیست

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اصل مشارکت مردم اصرار دارند، گفت: در چنین شرایطی نمی‌توان گفت افزایش مشارکت مردم در انتخابات چالش ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همه فعالان سیاسی و اجتماعی از اهمیت این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری که به دلیل واقعه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، یک سال زودتر برگزار می‌شود، آگاه هستند و همگان باید در جهت مشارکت پرشور آحاد مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت جلوه‌ای از اقتدار و آمادگی ملت ایران بود افزود: عده‌ای در ایام اغتشاشات سال ۱۴۰۱ درصدد بودند به‌گونه‌ای القا کنند که مردم ایران از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند؛ اما حضور حماسی مردم داغدار ایران در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان ایشان بر روی این فضاسازی‌ها خط بطلان کشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی تأکید کرد: ملت ایران در طول این وقایع نشان داد همچنان پای رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده است و اهداف نظام جمهوری اسلامی را دوست می‌دارد و برای تحقق آن تلاش می‌کند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به ویژگی‌های شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان گفت: در همایش اخیر مجاهدان در غربت در سوریه، شخصیت‌های برجسته بین‌المللی از نقش و جایگاه شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان وزیر امور خارجه حوزه مقاومت تجلیل کردند که این امر حاکی از عمق نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است.

وی با تأکید بر اهمیت ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین امام جامعه مسلمین اظهار کرد: باید از خودمان سؤال کنیم تا چه اندازه در مسیر سربازی رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داریم و چگونه می‌توانیم مانند الگوهایی نظیر مالک اشتر و یا شهید سلیمانی زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سمنان ادامه داد: همواره در حال انجام‌وظیفه سربازی برای نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه هستیم، اما گاهی در ایام خاص نظیر انتخابات، مأموریت ویژه‌ای می‌یابیم که آن هم تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

برخی تخریب‌ها بعد از انتخابات قابل جبران نیست

وی تخریب نامزدها و گروه‌های سیاسی دیگر را عملی مذموم و ناپسند دانست و اظهار کرد: برخی اظهارنظرها و تخریب‌ها به‌ویژه از سوی هوادارانشان باگذشت زمان قابل‌جبران نیست چرا که رفتار سیاسی و اجتماعی آنها توسط مردم ارزیابی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، یارگیری برای نظام، انقلاب و رهبری را ماموریت دلسوزان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی عنوان کرد.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از